در پاسخ به سوالتون :
نه ، به هیچ وجه اینطور نیست.
"محض رضای خدا عصبانی نشه. ایا خواسته بزرگیه ؟" ... بله خواسته بزرگیه ، اما باید یاد بگیرید نحوه برخوردتون تو این شرایط چیه و ایشون هم باید قابلیتهاشو بالاتر ببره و بتونه خودشو کنترل کنه.
میشه بگید تحصیلات همسرتون چیه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)