با تشکر از ارسال سریع پاسخ از شما.
سوال دیگر ی دارم که باز برایم مشکل ساز شده است . ایا در عشق حس شهوت وجود ندارد؟
یعنی در موقعی که با طرف مقابل صحبت می کنیم ایا نباید حس شهوت در وجودمان باشد و حال که حس شهوت هست ایا مشکل ساز است؟
تشکرشده 4 در 4 پست
با تشکر از ارسال سریع پاسخ از شما.
سوال دیگر ی دارم که باز برایم مشکل ساز شده است . ایا در عشق حس شهوت وجود ندارد؟
یعنی در موقعی که با طرف مقابل صحبت می کنیم ایا نباید حس شهوت در وجودمان باشد و حال که حس شهوت هست ایا مشکل ساز است؟
katool (جمعه 15 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)