من چند مشکل بیان شده شما رو ایگونه می بینم
1-شما اصلا در زندگی خود نه برنامه کاملی دارین نه بلد هستین با انگیزه زندگی کنین (بهتره اول یک انگیزه در خودتان اجرا کنید . بعدش یک برنامه کلی برای زندگی خود بریزید)مثال:من یک کاری رو شروع به یادگیری کنم و بعد از کارم بهره مالی ببرم
2-شما کمی احساس بدبینی دارین که می توانید با یک روش ساده احساس و نوع نگرش دیگران رو نسبت به خودتان درک کنید (مثلا در همه کارهای خود شفاف سازی خود و دیگران را بخواهیدانجام بدهند. اول خودتان کارهای را که دوست دارین رو به دیگران بگویید دوم ذهن خوانی نکید و کارهای دیگران انجام می دهن سوال کنید یعنی از پیش فکر نکنید که فلانی این کار کرد من را اذیت بکند یا اگه برم پیش فلانی حرف بزنم به من این جواب می ده ) در کل شما به جای دیگران فکر نکنین
3-فکر می گویید که شوهرتان دهن بین است که شما درست تشخیص دادین یا نه اگر درست بگین که شوهرتان باید خودشان را اصلاح کنند و شما تکنیک های رفتار با چنین فردی رو باید یاد بگیرین واگر درس نگفته باشین بر مگرده به بد بینی شما و با توجه به حرف های من در یند 2 عمل کنین







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)