سلام دوستان ،
این خیلی خوبه که تو تالار برا همدیگه دعا می کنیم ، امروز اومدم بگم که جا داره برا مولا و آقامون هم دعا کنیم :
آرزوی آمدنش ، آرزو نخواهد ماند!
با قرائت همگانی سوره یاسین ، زیارت آل یاسین و دعای بر فرج ساعت 11 امشب اذن ظهورش را از خداوند متعال مسئلت نمائیم.





پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)