دوست عزیز واقعیت اینه که همه جا هم انسان خوب و شریف هست و هم انسان بد ذات و فضول و به قول غزال خاله زنک و ...
اگه کسی بخواد طوری زندگی کنه که اطرافیان و در و همسایه و محله اینوری و محله اونوری ازش راضی باشن این امکان نداره چه اون شخص یه زن مطلقه باشه چه یه مرد و هر کس دیگه.
هر کسی باید کار خودش رو بکنه البته درست .در اینصورت هرکی هرچی خواست بگه ، بگه .قضاوت با خداست
ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
یه زن مطلقه میتونه طوری زندگی کنه که دیگران در حسرت رفتار و کردار و گفتار و نوع زندگیش انشگت به دهان بمونن و در عین حال میتونه طوری زندگی کنه که خدای نکرده دید ملت به چنین زنانی بد بشه و رفتار اون رو به همه تعمیم بدن.
وقتی یه زن مطلقه خوب زندیگ کنه دیگه ربطی به دیگران نداره که شوهرش بدن یا تو زندگیش سرک بکشن .
این خود ما هستیم که به دیگران اجازه میدیم در موردمون خوب یا بد فکر کنند و در صورتی که رفتار ما درست باشه کسی به خودش اجازه دخالت نمیده.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)