مامان بابام خونه تنهان و جو شلوغی نیست ولی بابام خوش صحبته و نظراتش هم برای شوهرم خیلی مهمه . مامانم هم مهربونه و ضمنا خونه مامانم اینا همیشه چای یا هندونه و یا حوردنی اینچیزا به راهه.ضمن اینکه خونشون بزرگ و دلبازه بر خلاف خونه ما که تقریبا کوچیکه و متاسفانه رنگ مبلمانون هم طوسی مشکیه و رنگ خونه رو خیلی سرد و بی روح کرده . البته نمیدونم اینا تاثیری داره یا نه.در ضمن بگو ببينم جو خونه مامانت چه جوريه؟ساكت و ارووم؟؟هر كي توي كار خودش ؟؟يا نه همه خانواده دور هم هستن و بگو و بخند و ...؟؟
يه نكته: احتمالا همسرت توي خانواده پر جمعيت بزرگ شده؟شايد واقعا دو نفر رو خانواده نميدونه و خانواده در نظرش مثلا به 5 يا 6 نفر رو ميدونه!؟؟
شوهرم تو خانواده ایی بزرگ شده که در زمان بچگی به خاطر مشکلات زیاد فامیلی زیادبهش نرسیدن و جو خونشونو دوست نداشت(در کودکی بابابزرگش میمیره و بابای شوهرم مجبور میشه عمو ها و عمه های مجرد و مادر بزرگ شوهرم رو تو خونه خودش بیاره و اونا رو سر و سامون بده و به گفته شوهرم دیگه مامانش فرصتی نداشته به بچه هاش از لخاظ عاطفی حیلی رسیدگی کنه و فقط باید مواظب می بود که اختلاف پیش نیاد و ....)
ممنون دوست عزیز حرفات خیلی بهم دلگرمی داد.من اصلا اذیتش نمیکنم و سعی میکنم خلا عاطفی شو همیشه پر کنم ولی تو دلم گاهی خودمو میخورم.مثلا هی از حودم میپرسم چرا خونه رو دوست نداره ، چرا حتما باید خونه مامانم اینا بریم. یا چرا وقتی اونجاییم یه عالمه حرف میزنه و خبر های داغ رو میده ولی به من چیزی معمولا نمیگه.نکنه رفتارم بچگانست ؟؟ یا ....شما شوهر خوبی دارید این مشکلاتی که می گین واقعا ایرادی از شوهرتون نمی بینم، لطفاً اینقدر اذیتش نکنید که تو زندگیتون مشکل ایجاد بشه، به نظر من باید بیشتر در رفتارای خودتون تجدید نظر کنید.
وقتی خونه مامانم اینا خبری رو میگه اکثرا میگم پس چرا به من نگفته بودی میگه حب الان گفتم شنیدی دیگه.
ویا گاهی که با بابام حرف میزنه میگم چرا اتفاق به این مهمی رو به من نگفته بودی میگه به درد تو نمیخوره که.
میخوای چیکار بدونی
راستی شوهرم بیرون رفتنی هم هیچ موقع دقیق نمیگه کجا میره و فقط میگه میرم بیرون.بیرون هم باسه بهش زنگ میزنم میپرسم کجایی میگه بیرون.انگار زیاد از اطلاعات دادن خوشش نمیاد.
اوایل خیلی ناراخت میشدم و به دلم بد میومد ولی از اونجایی که ما تو شهر کوچیکی هستیم چند بار که گفته بود بیرون و نگفته بود کجا دیده بودمش که مثلا محل کارشه یا شرکت همکارشه و ...
فکر کنم نظر دوستمون MOHAMMAD تا حدی درست باشه که گفته بودن :
درسته شوهرم عقاید خاصی داره مثلا اینکه با من هیچ موقع خرید نمیاد و میگه یمی از همکارام میبینه بد میشه البته اینو واضح نگفته و من از حرفاش فهمیدم.از اون مردهایی هست که کلا معتقده زن رو نباید وارد مسائل اینگونه زندگی کرد







اگه هم گفت خودت برو خريد كن يا با مادرت برو...بگو ميخوام با تو خريد كنم چون نظرت برام مهمه...

علاقه مندی ها (Bookmarks)