به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 بهمن 90 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,419
    سطح
    29
    Points: 2,419, Level: 29
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم مثل بچه با من رفتار میکنه و حرفهاشو بهش نمیگه

    [gh.sana جان داغ دلم رو تازه کردی

    خريدات رو با همسرت انجام بده...خريد كردن كلي وقت دو نفره لازم داره اگه هم گفت خودت برو خريد كن يا با مادرت برو...بگو ميخوام با تو خريد كنم چون نظرت برام مهمه...
    هر کاری کنم باهام نمیاد.تو موفع نامزدی خیلی باهاش بحث داشتم ولی نتونستم راضیش کنم.حتی 5 دقیقه هم خاضر نیست باهام بیاد مغازه!!!حتی حلقه نامزدیمو با مامانم انتخاب کردم و خریدم.
    مثلا اگه بگم نطرت برام مهمه میگه نظری ندارم بلد نیستم....
    واقعا نمیدونم از چه راهی وارد شم.حسرت خرید دونفره رو دارم.ولی هر چی بخوام پولشو میده تا بخرم اما خودش نمیاد

    مورد بعدي اينكه سعي كن از دوستاي خانوادگي تون استفاده كني و مثلا هفته اي يكبار يكي رو دعوت كني شام بياد خونتون...
    از خانواده خودت و همسرت هم همينطور...
    متاسفانه هیچ آشنای خانوادگی نداریم چون شوهرم زیاد معشرتی نیست!!هر جی سعی کردم با شوهر های دوستام ارتباط برقرار کنه موفق نشدم.یکی دوتا دوست داره که اونام اینجا نیستن و تو شهر خودشونن.خیلی دلم میخواد با بعضی همکاراش رفت آمد داشته باشیم ولی خوشش نمیاد.حتی همکار خیلی صمیمیش داره بچه اش به دنیا میاد هر چی میگم کادو بگیریم بریم خوونشون میگه کادو میگیرم تو با مامانت برو !!!مامانم اصلا اونا رو نمیشناسه وقتی اینو بهش میگم میگه پس کادوشو تو محل کار بهش میدم!!

    شما بودین شاخ در نمیاوردین
    در دوران نامزدی با این اخلاقای عجیبش خیلی مشکل داشتم ولی الان عادت کردم . توقعمو کم کردم ولی خیلی دوست دارم تو این زمینه فکرشو عوض کنم(البته با راهنمایی های شما دوستان

    ازش بپرس كه دوست داري فلان چيز كجاي خونه باشه؟
    ای بابا شوهرم حال این حرفها رو نداره و اگه صد بارم بپرسم میگه هر جور میلته من تخصصی ندارم یا نظری ندارم.
    اين كه مثلا ساكت و ارومي؟يا پرحرف و شر و شور؟؟
    از شوهرم خیلی سرحال ترم و هیجانم بیشتره . شور و شوق و انرژی بیشتری دارم

    كارمندي يا خانه دار؟
    فعلا تقریبا خانه دارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهسان-م تشکرکرده است .

    مهسان-م (شنبه 02 مرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.