سلام گرد افرید عزیز. ماها داریم تو جامعه ای زندگی میکنیم که توی اون خنده چیز زیاد خوبی نیست میگن بخندید ولی وقتی که خندیدی بهت میگن جلف و سبک . تو جامعه ای زندگی میکنیم که قدرت فکر کردن و ... ازمون گرفتن و فقط گفتن کار و کار و کار . ولی باید قبول کنیم که تموم زندگی ما ادما رویاها و ارزوهامونه . پس چقدر خوبه که ما ادما بیایم و ارزوهامون و در جهت مثبت بپرورونیم و حداقل خودمون از زندگیمون لذت ببریم . بیایم و به جای فک کردن به خیلی از اون منفی ها به اون چیزای خوب فکر کنیم.که اگر یه روزی بعد از 257 سال از دنیا رفتیم لاقل دلمون خوش باشه لاقل تو ارزوهامون لحظه های خوبی رو داشتیم که شاید تو واقعیت .... . بذار اینم بگم که شاید در مورد خیلی از چیزا نشه مثبت و خوب فکر کرد ولی در مورد خیلی از چیزام میشه . در مورد خیلیاش من امتحان کردم و خدایی جواب داده.همیشه شاد و خندان باشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)