اینا که به قول خودت فقط داستانن که یه سریاش خوبن ولی بعضیاش نه . و اگر خیلی از اون بعضیا نبودن اوضاع و احوال ما ایرانیا شاید خیلی بهتر از این بود . ولی ما ایرانیا چون دوست نداریم پیشرفت کنیم دل خودمونو خوش کردیم به این داستانا و افسانه ها. ولی خدایی قشنگ بود .