بگین چی بهش بگم ؟ تا حدی که شناختمش و از حرفاش مشخصه میگه وفاداری خیلی برام مهمه و حتی به شوخی میگفت دوستاش بهش میگن تو اگه ازدواج کنی زن ذلیل میشی.البته ببخشین واضح گفتم
اخلاقا خوبه و خیلی به مسائل اعتقادی اهمیت میده البته این هنوز اولشه و من فقط در حد 10% شناختمش که فردا اگه دیدمش و خوشمون اومد میگم سریع موضوعو جدی کنه تا بتونم راحت تر بشناسمش...
تصمیم درسته؟ ایمیل بزنم از اون آیدی بهش یا بیخیال بشم؟