RE: من فقط امروزو وقت دارم.خواهش میکنم کمکم کنین
دوست خوبم همون طور که دوستان گفتند ایشون قصدشون ازدواجه و هم که هنوز شما را ندیده پس به نظر من کارشون اشتباه نبوده. و شما نباید در مورد این موضوع با ایشون صحبت کنید.
فقط با این کار شما ممکن مردد شده باشند به نظره من بهتره با همون آی دی ناشناخته دوباره واسشون آیدی بزنید و شروع کنید ویژگی های بد از خودتون بگید و طوری که دیگه بهتون فکر نکنه (منظورم اینه که به دختره خیالی فکر نکنه).البته نمی دونم این راه درستیه یا نه فقط یه پیشنهاد بود.
... به سراغ من اگر می آیید،
نرم و آهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من
علاقه مندی ها (Bookmarks)