سلام به همه شما
راستش من هم دراین مورد نظری دارم
به نظر من این دختر تنها مسئله ای که دارن عطش جنسی هست ا خب البته این موضوع کمی نیست
این قابل کنتره اما ازاونجایی که شما میگید تنها دوست پسرش هستید من احتمال میدم که این عطش ایشون بیشتر به این علت هست که تا 17 سالگی بدون اینکه با پسری رابطه ای داشته باشه خب این خیلی سخته مخصوصا تو جامعه ما و فرهنگ ما اما همین که میخواسته این عطش رو با ازدواج کمتر کنه و دست به خلافی نزنه قابل تحسین و همین که صداقت به خرج داده و این مسئله رو باشما درمیون گذاشته معمولا دخترخانم ها راجب این مسئله حرفی نمیزنن و تو این جور مسائل سیاست خودشونو دارن البته باید بگم درمورد خانم ها هیچ رابطه جنسی لذت بخش نیست مگر اینکه همراه با عشق به مردش باشه منظورم اینه که اینطور هم نیست که یک خانم صرفا به خاطر میل جنسی خودش بخواد ازدواج کنه که اگر اینطور باشه فکر نمیکنم خیلی طبیعی به نظر بیاد چون من خودم دختر هستم و بیشتر جنس خودم رو میشناسم اگر ازدواجی در کار باشه به محض اینکه عطش این خانم کمتر بشه هیچ ثباتی یا دوامی نداره که اخر این ازدواج به خیانت یا جدایی بی انجامد چون به هرحال ممکنه بعد از ازدواج مسائلی بوجود بیاد مثل بیماری یا سردی و چون هدف این خانم از ابتدا برطرف کردن میلشون بوده تضمینی برای ادامه موجود نمیشه دید اما از اونجایی که پیداست عطش جنسی این خانم خیلی زیاد بوده و اون هم بنا به دلایلی که گفتم میتونه منجر بهش باشه خب الان تو جامعه ما میبیند دختر ها از سن راهنمایی شروع به دوستی با پسرها میکنن
به نظر من تنها ازدواجه که میتونه مشکل این خانم رو حل کنه
چون اگر این خانم بخواد با این شرایط مجرد بمونه اخرت عاقبتی نخواهد داشت .
اما برای شما خوشحال هستم که قبل از هرچیزی نسبت به این قضیه اگاهی پیدا کردید چه بسا که بعد از ازدواجتون متوجه این موضوع میشدید که دیگه خیلی دیره








علاقه مندی ها (Bookmarks)