به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 75

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 فروردین 90 [ 23:14]
    تاریخ عضویت
    1389-4-09
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,051
    سطح
    27
    Points: 2,051, Level: 27
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

    خب فکر کنم اونا می ترسند تو رو تنها بذارند مبادا باز فکر خودکشی برنه به کله خوشگلت گلم :*
    اونا نگرانت هستند. قوی باش و به اونها هم نشون بده که قوی هستی. ببین من خیلی از کسایی که تو ازدواج اولشون شکست خوردند رو دیدم که دوباره بلند شدند و دوباره ازدواج کردند دست کم 3-4 تا رو دور و بر خودم دیدم. در ضمن اصلن وقت و انرژیتو صرف فکر کردن به چرتهایی که او گفته نکن. طلاق بگیر. بکارت برای جامعه ما مهمه خیلی جاهای دنیا مهم نیست. تو که سواد و تحصیلات خوبی داری. اول به خانوادت نشون بده که دوباره بلند شدی و محکم تر و با تجربه تر شدی بعد زندگیتو از نو بساز. تنها باشی تا آخر عمرت بهتره تا با آدمی که این حرفا رو میزنه حتا یک کلمه دیگه حرف بزنی و بش فکر کنی. ببین سحر فردا رو کسی ندیده.... تو زندگی تو بکن و بگذار زمان مشکلت رو در خودش حل کنه با هر چیزی که اروم میشی خودتو سرگرم کن. فیلم کتاب دوستات درس ورزش رقص زندگی کن...
    باید به خودت احترام بذاری و به خودت برسی تا دنیا هم به تو احترام بذاره... پذیرفتن شرایط سخته به خصوص چون دوستش داشتی اما می تونی تصور کنی که اون مرده... همین امشب توی ذهنت یه حایی دفنش کن. براش عذاداری کن. گریه کن. توی ذهنت بسپارش به خاک سرد و برگرد به زندگی. هر وقت دوباره یادت افتاد یا کسی راجع به اون خائن باهات حرف زد بگو اون برام مرده. محکم بگو اینو تا دیگه نتونند ازارت بدنند... هر وقت یادت افتاد که دوستش داشتی و براش همه کار کردی اون جایی رو که تصور کردی دفنش کردی رو به یاد بیار ... به یاد بیار که اون مرد و تو براش گریه کردی و تموم شده و حالا باید برگردی به زندگیت.... خودتو نباز...

  2. 3 کاربر از پست مفید memul تشکرکرده اند .

    memul (یکشنبه 20 تیر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. چی کار کنم که شوهرم دوستم داشته باشه
    توسط نازنین 2 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 خرداد 94, 10:22
  3. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  4. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 اردیبهشت 92, 09:09
  5. چطور از عشقم دل بکنم ؟ (به خاطر دوستم)
    توسط Hamdardi2 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: شنبه 04 آذر 91, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.