خب فکر کنم اونا می ترسند تو رو تنها بذارند مبادا باز فکر خودکشی برنه به کله خوشگلت گلم :*
اونا نگرانت هستند. قوی باش و به اونها هم نشون بده که قوی هستی. ببین من خیلی از کسایی که تو ازدواج اولشون شکست خوردند رو دیدم که دوباره بلند شدند و دوباره ازدواج کردند دست کم 3-4 تا رو دور و بر خودم دیدم. در ضمن اصلن وقت و انرژیتو صرف فکر کردن به چرتهایی که او گفته نکن. طلاق بگیر. بکارت برای جامعه ما مهمه خیلی جاهای دنیا مهم نیست. تو که سواد و تحصیلات خوبی داری. اول به خانوادت نشون بده که دوباره بلند شدی و محکم تر و با تجربه تر شدی بعد زندگیتو از نو بساز. تنها باشی تا آخر عمرت بهتره تا با آدمی که این حرفا رو میزنه حتا یک کلمه دیگه حرف بزنی و بش فکر کنی. ببین سحر فردا رو کسی ندیده.... تو زندگی تو بکن و بگذار زمان مشکلت رو در خودش حل کنه با هر چیزی که اروم میشی خودتو سرگرم کن. فیلم کتاب دوستات درس ورزش رقص زندگی کن...![]()
باید به خودت احترام بذاری و به خودت برسی تا دنیا هم به تو احترام بذاره... پذیرفتن شرایط سخته به خصوص چون دوستش داشتی اما می تونی تصور کنی که اون مرده... همین امشب توی ذهنت یه حایی دفنش کن. براش عذاداری کن. گریه کن. توی ذهنت بسپارش به خاک سرد و برگرد به زندگی. هر وقت دوباره یادت افتاد یا کسی راجع به اون خائن باهات حرف زد بگو اون برام مرده. محکم بگو اینو تا دیگه نتونند ازارت بدنند... هر وقت یادت افتاد که دوستش داشتی و براش همه کار کردی اون جایی رو که تصور کردی دفنش کردی رو به یاد بیار ... به یاد بیار که اون مرد و تو براش گریه کردی و تموم شده و حالا باید برگردی به زندگیت.... خودتو نباز...








علاقه مندی ها (Bookmarks)