56 کاربر فعال در 15 دقیقه گذشته (8 عضو، 1 نفر بصورت پنهانی و 44 مهمان).
GoogleBot, MSN Search, Alexa, Yahoo!, ani*, blue sky, keyvan, tesoke, فرهنگ 27, فرشته مهربان, محمداشكان, wintersun77
ساعت دو و ربع صبح شده .چرا هیچ کس توی این تالار خواب ندارد .
بروید دندانها را مسواک بزنید و شب بخیر بگوئید و لا لا کنید دیگر .
کیوان ، چرا کرکره ی تالار را پائین نمی کشی ؟![]()





چرا هیچ کس توی این تالار خواب ندارد . 

پاسخ با نقل قول
خودت بوگوو چیکار میکنی !
استراحت کنم بازدهی ام به صفر میرسه و تمام روز گیج و ملنگ میزنم



علاقه مندی ها (Bookmarks)