من یکی که به شخصه از باغ رفتن خوشم میاد کلیم ازش انرژی میگیرم که بعدشم می تونم تو تاپیک های دیگه این انرژی رو صرف کنم .
فرشته جون ممنونیم
آقای بی بی شما هم خسته نباشید و بدونید که واقعا ارسالهاتون به تالار روحیه تازه میده پس بازم تو این عرصه فعال باشید .![]()
اما خودمونیم آقای بی بی شما که کم آوردی ولی اشکالی نداره در باغ بروی همه بازه









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)