[size=small]وارد همچین ارتباطی نشید که بعداً شخصیتتون خرد بشه چون مسلماً بعد از چند مدت رابطه ایشون به شما خواهد گفت : " من زن و زندگیمو دوست دارم ، از زندگیم برو بیرون ، ممکنه خانمم بفهمه "
مراقب باش ، من کمی حالات وابستگی رو در شما از الان دارم می بینم . تحمل وسوسه سخته ، اگر توان مقابله رو در خودت می بینی که هیچ، اگر نه ، پروژه رو به کس دیگه ای واگذار کنی برات بهتره .
موفق باشی![]()
![]()
[/size]






سه ساله ازدواج کرده واز زندگیش راضیه...خلاصه بگم میخواد یه رابطه دوستانه معمولی باهم داشته باشیم...البته قرار شد من خوب فکرکنم و جوابمو بهش بگم...کمکم کنین خواهش میکنم.




حتما!!!!) ترو خدا زنم نفهمه...بعدش هم که تاریخ انقضات رسید برو گم شو چون اگه ارزش داشتی که اینجوری باهات دوست نمیشدم.....

علاقه مندی ها (Bookmarks)