با سلام
از آنجا كه در كارهاي مشاوره ، مهارت يعني عملي كردن خيلي مهم هست. و بيش از 2 هفته از اين موضوع مي گذرد،
از دوستاني كه در تاپيك هاي ديگران اقدام به راهنمايي و مشاوره دارند، تقاضا مي كنم به عنوان نمونه به تاپيك ذيل مراجعه كنيد.
چند آفت از آفتهاي فوق در مشاوره و راهنمايي و نظر دادن مي بينيد كه بعضي از اعضاء مرتكب شده اند.
( نسبت به مراجعي كه به اين تاپيك دل بسته تا مشكلش را حل كند ديده مي شود.).
حتي روي تشكرها هم تمركز كنيد كه كداميك به مراجع كمك مي كند ، و كداميك به مراجع آسيب مي رساند.
معمولا آفتهاي مشاوره باعث مي شوند به جاي خدمت به مراجع ، به وي آسيب بيشتري برسانيم.
اين نمونه را به دقت بررسي كنيد و خودتون از آن درس بگيريد:
زنم با مردهای فامیل دست میده؟ چیکار کنم؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)