به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25
  1. #21
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: +چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    دوست عزیز

    جناب کمکم کنید !

    برای مسئلتون یه تاپیک جدا باز کنید و اونجا مسئله رو مطرح کنید تا دوستان راهنمایی کنند

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اسفند 89 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1389-4-13
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,327
    سطح
    29
    Points: 2,327, Level: 29
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 17 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ddd
    سلام .

    بنده قطع رابطه بدون هرگونه توضیحی رو به شدت رد می کنم . همین کار بیشتر اوقات باعث شده که طرف مقابل سال ها ! با خودش کلنجار بره و از خودش بپرسه : یعنی چرا منو ترک کرد ؟! من چه عیبی داشتم و ... به این شکل باعث خود خوری طرف مقابل خواهد شد .

    به نظر بنده مکتوب کردن دلایل جدایی و رسیدن به توافق در این باره بسیار مهم هست ... رابطه دو طرف دارد ، از نظر بنده جدایی خودسرانه ی یکی از طرفین بدون توضیح منطقی خودخواهی محض هست ...

    طرفین باید مثل دونفر آدم بالغ و بزرگ باید به توافق برسند



    كاملا با نظر ايشون موافقم. قطع ناگهاني يك رابطه بدون توجيه منطقي طرف مقابل جز خودخواهي چيزي نيس.
    "طرفین باید مثل دونفر آدم بالغ و بزرگ باید به توافق برسند"

  3. کاربر روبرو از پست مفید mamal-nafti تشکرکرده است .

    mamal-nafti (یکشنبه 13 تیر 89)

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 تیر 91 [ 13:06]
    تاریخ عضویت
    1388-12-05
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    2,973
    سطح
    33
    Points: 2,973, Level: 33
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 167 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow | خیلی تنها

    سلام

    این تاپیک ، تاپیک ِ"setare_tk" هست و همونطور که خانم فرشته مهربان گفتند لطف کنید مشکل خودتون رو در یه تاپیک جداگانه مطرح کنین تا دوستان بهتر بتونن کمکتون بکنن
    ضمناً تاریخ آخرین پیگیری این تاپیک توسط "setare_tk" مربوط به اردیبهشت ماه 87 هست پس لطفاً دقت کنین که تاپیک های قدیمی رو آپ نکنین

    ممنون

  5. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 فروردین 90 [ 23:14]
    تاریخ عضویت
    1389-4-09
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,051
    سطح
    27
    Points: 2,051, Level: 27
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط komakamkonid
    [/align]من 21 سالمه و 1 سال و نیمه با دختری هستم(صحرا) / پدرم در المان کار میکنه و هیچ کاری در ایران نداره / قرار بود از دانشگاه المان پذیرش بگیرم و برم ولی صحرا خیلی ناراحت بود و بی تابی میکرد /خیلی خیلی دختر حساسیه /منم نتونستم تحمل کنم و بهش گفتم به دروغ که نمیرم بخاطر تو / همینطور به دروغام اضافه شد / که باهات ازدواج میکنم و با هم میریم المان و... / رابطه ای با هم داشتیم که بکارتش رو از دست داد / الانم باهمیم / المان به من پذیزش نداده ولی دارم قاچاق میرم /خیلی دوسش دارم /باور کنید /ولی مجبورم /تو ایران هیچ اینده ای ندارم / هیچ چی ندارم/ ولی به هم خیلی عادت کردیم و همو دوست داریم /نمیدونم چیکار کنم /بهش خیلی امید دادم /خیلی/اونم خیلی حساسه /میترسم / تا امروز میخواستم تا روزی که برم هیچ چی بهش نگم ولی نضرهاتونو خوندم / خودمم میدونستم که خیلی نا مردیه / چیکار کنم /دارم دیوونه میشم ........................گیر کردم
    همینطور هر روز همو میبینیم و همینطور هر روز دنبال کار رفتنمم / هیچ حرکتی نمیتونم بکنم
    هیچی فقط مرد باش و پای حرفایی که زدی وایسا... اگه تو ایران بمونی هیچ آینده ای نداری اون با اینکاری که باهاش کردی ممکنه بدجوری از هم بپاشه.... متاسفم برات اما آدم وقتی اشتباهی کرد باید پای کارش بیایسته و جبران کنه.... تو به او هم آسیب روحی زدی هم آسیب آبرویی!

  6. 2 کاربر از پست مفید memul تشکرکرده اند .

    memul (پنجشنبه 24 تیر 89)

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1389-4-13
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    5,417
    سطح
    47
    Points: 5,417, Level: 47
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 20 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟

    سلام ستاره عزیز
    باید بگم من هم در شرایطی مشابه شرایط تو قرارگرفتم من هم 2 سال با اقایی در ارتباط بودم و دراین مدت هم ارتباط عمیقی نسبت با اون اقا پیدا کردم
    چطور میشه وابستگی و احساس بوجود اومده رو از بین برد ؟ با یک دروغ ؟ با دعوا و یا اینکه با صحبت و به تفاهم رسیدن (البته اگر یک نفره قرار باشه جلو رفت) ؟ من اصلا تموم شدن یک رابطه رو بر مبنای دعوای یا دروغ نمیدونم چون بر مبنایی هر دعوا یا دروغی بحثی شکل میگیره که ممکنه مدتها ذهن طرفت رو مشغول کنه و همین باعث میشه که رابطه شما از اول شروع بشه با ترک ناگهانی فرد ؟ ترک ناگهانی هم در این شرایط به صلاحتون نیست چون اوکسی که بیتشتر صدمه میبنه خود شما هستید و ممکنه همین منجر به این بشه که شما بخواین دوباره این رابطه رو از سر بگیرید یعنی مثل اعتیاد میمونه شاید ترک کردنش در حد یک حرف کار ساده ای به نظر بیاد اما وقتی در شرایطش قرار بگیرید عرصه براتون تنگ میشه اما به مرور زمان و جایگزین کردن میتونید شرایط رو اسون تر بکنید و جایگزین کردن حتما این نیست که شخصی دیگر رو وارد زندگیتون کنید مثلا سعی کنید زیاد کار کنید تا ذهنتون رو مشغول کنید و بدونید در این میان زمان هم میتونه مرحمی باشه زمان هر زخمی رو خوب میکنه پس گذشته از اینکه ذهنتون رو با چیزای دیگر مشغول میکنید بهتره به زمان هم ایمان داشته باشید من خودم وقتی میخواستم اون اقا رو فراموش کنم با مشغول کردن ذهنم به کارای دیگر و همینطور کتا ب مطالعه به مرور جای این اقا رو تو دلم پر کردم و اصلا مشکلی از این بابت نداشتم اما تازمانیکه ذهنت هنوز درگیر رابطه گذشتت با اون باشه نمیتونی ازش فرارکنی پس اول ذهنت رو با چیزای دیگه پر کن تا مجالی برای یاداوری اون نداشته باشه تا به مرور اون رو فراموش کنی البته در این مورد با خودش هم صحبت کن و ببین که چطور براش راحته چون اونهم احساس داره
    یا ایجاد تنفر در طرف مقابل ؟ اینجاد تنفر نه اما باید ببینید توی این مدتی که با هم در ارتباط بودید چه نقاط منفی از اینشون به خاطر میاردی اونهارو لیستی ازش تهیه کنید معمولا ما ادما وقتی میخوایم کسی رو فراموش کنیم مدام خاطرات خوبش به ذهنمون میاد که ازار دهندست ااما در این مرحله یاداوری خاطرات خوب کمکی بهتون نمیکنه
    همونطور که گفتم نظر من همیناست و طی تجربیاتیکه داشتم این راه حل میتونه بهتون کمک زیادی بکنه و البته در این میاد طرزرفتار طرفتون هم بی تا ثیر نیست .


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 شهریور 96, 17:01
  2. منطقی هست ادم با پسری ازدواج کنه که ازش کوچکتره؟؟
    توسط setareh 1390 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 شهریور 93, 14:58
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  5. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.