سلام
به تازگی با آقایی از طریق مادرانمان آشنا شده ام در جلسه دوم آشنایی در مورد معیارهای انتخاب همسر از ایشان پرسیدم پاسخهایی مثل ظاهر مناسب و بی شیله پیله بودن گرفتم جلسه سوم دوباره این موضوع را مطرح کردم ایشان گفتند که چارچوب خاصی در نظر ندارند چون ممکن است با دیدن یک نفر معیارها دچار استثنا و تبصره شوند. فکر می کنم نمی خواهد خودش را نشان بدهد و به من بشناساند بگویید چه کنم؟