آموختم که باید خودم را باور داشته باشم تا دیگران مرا باور داشته باشند
تشکرشده 1,260 در 376 پست
آموختم که باید خودم را باور داشته باشم تا دیگران مرا باور داشته باشند
mamfred (شنبه 29 خرداد 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
از هر زبانی که استفاده کنم ، هرگز نمی توانم بیشتر از آن چیزی که هستم بگویم.
baby (چهارشنبه 09 تیر 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
که با پول مي شود خانه خريد ولي آشيانه نه، رختخواب خريد ولي خواب نه، ساعت خريد ولي زمان نه، مي توان مقام خريد ولي احترام نه، مي توان کتاب خريد ولي دانش نه، دارو خريد ولي سلامتي نه، خانه خريد ولي زندگي نه و بالاخره ، مي توان قلب خريد، ولي عشق را نه.
baby (چهارشنبه 09 تیر 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
...و یادتون رفت آقای baby که بگید: با پول میتوان عضویت تالار همدردی را خرید اما همدردی و همدلی را نه!
بی دل (چهارشنبه 09 تیر 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
اموخته ام که احساسات هیچ نقشی در بحرانی ترین لحظه های زندگیم ندارند(خودم اموخته ام)
gole maryam (شنبه 12 تیر 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
اما گاهی اوقات بحرانی ترین لحظه های زندگی ناشی از تخریب یه رابطه رو می تونی با خرج کردن احساساتت به خوبی مدیریت کنی .
«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»
baby (شنبه 12 تیر 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
آموخته ام که مردهایی که فکر نمیکنند که خرج کردن احساسات فقط مال زنه! لحظات بحرانی نخواهند داشت!
ضمنا آموخته ام که بعضی آقایون فکر میکنند که خرج کردن احساسات فقط تا زمانی لازم است که خرشان از پل بگذرد!
بی دل (شنبه 12 تیر 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
فراموش نکنیم که لحظات بحرانی در هر زندگیی ممکن است اتفاق بیفتد ، چه با خرج کردن احساس چه بدون آن.
بله با توصیه های بی دل درصد وقوع بحرانها بمراتب کمتر میشه اما اونو به صفر نمی رسونه
«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»
baby (شنبه 12 تیر 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
آموخته ام که ...
برای خرج کردن باید سپرده ای قوی در کائنات داشته باشی . زمانی که امروز به فکر فردا نیستی و موجودی حسابت صفر است ، چه چیز را از کائنات طلب می کنی و در انتظار دریافت چه دریچه ی روشنی و بازی از طرف کائنات هستی ؟!!!
ani (سه شنبه 30 شهریور 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
خو حالا ای که گفتی یعنی چه؟
بی دل (شنبه 12 تیر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)