سلام یاس عزیز.....چه عجله ای ذاری ....با کسی که از خارج اومده و می خواد زن بگیره ...درست مثل اینکه ادم میخواد بره یک دست لباس بخره ....؟؟؟؟ ..من خودم اینکارو کردم ...و البته خیلی سختیها رو هم تحمل کردم ...نه درست را اصلا ..و اصلا رها نکن ..دوم این آقا از الان که بهت میگه خانوادهات باید خرج تحصیل شما رو بدهند ...باید ازشون پرسید اصلا میدونن برای چی ازدواج میکنند ؟ وظایف یک مرد در زندگی چیه ؟....و یک دختر به چه امیدی ازدواج میکنه ؟....اونجا که بری حتما باید خودت خرج زندگتو هم در بیاری ...و این برات به عنوان وظیفه مطرح میشه ....به نظر من کمی بیشتر باهاش در ارتباط باش ...با نظارت خانواده ..و در مسئله ی ازدواج حتما حتما باید خداقل یک شناخت 3 ..تا 6 ماهه باشه ....ایشون عجله داره ..شما که نداری ...پس به این سادگی و راحتی زیر بار نرو ..بگذار کمی شناخت بیشتری نسبت به ایشون پیدا کنی ...طرف هنوز نه به داره ..نه به باره داره برات تعیین تکلیف میکنه ...وای به حال اینکه ...شوهرت بشه ....
...........کمی تامل به نظر من بهتره برات .....شاد باشی







..و این برات به عنوان وظیفه مطرح میشه ....به نظر من کمی بیشتر باهاش در ارتباط باش ...با نظارت خانواده ..و در مسئله ی ازدواج حتما حتما باید خداقل یک شناخت 3 ..تا 6 ماهه باشه ....ایشون عجله داره ..شما که نداری ...پس به این سادگی و راحتی زیر بار نرو ..بگذار کمی شناخت بیشتری نسبت به ایشون پیدا کنی ...طرف هنوز نه به داره ..نه به باره داره برات تعیین تکلیف میکنه ...وای به حال اینکه ...شوهرت بشه ....
...........کمی تامل به نظر من بهتره برات .....شاد باشی

علاقه مندی ها (Bookmarks)