سلام
من تا حدودي ميتونم دركت كنم چون خودم توي شرايط مشابه با تو قرار داشتم، تمام اميدم رو از دست داده بودم به هيچ چيز جز جدايي فكر نميكردم.اما تصميم گرفتم يك بار ديگه سعي كنم، از تمام وجودم براي همسرم كه با عشق باهاش ازداواج كرده بودم مايه بذارم. خواستم ديگه به گذشته فكر نكم، تمام خاطرات رو محو كنم.
به بعد اين زندگي فكر كردي كه اگه نخواي باهاش زندگي كني چي ميشه؟ شايد بتوني امروزت رو بسازي، يكبار ديگه بهش فرصت بده.با آرزوي موفقيت








علاقه مندی ها (Bookmarks)