به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 124
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 مرداد 91 [ 21:54]
    تاریخ عضویت
    1389-2-20
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    2,367
    سطح
    29
    Points: 2,367, Level: 29
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    آقاي قارون لطفا برامون بنويسيد چه اتفاقي افتاد
    خيلي وقته سر نزنيد
    اميدوارم هرچي اتفاق افتاده باشه خير باشه

  2. 2 کاربر از پست مفید pariya.k تشکرکرده اند .

    pariya.k (یکشنبه 06 تیر 89)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 آبان 89 [ 22:52]
    تاریخ عضویت
    1389-3-29
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    2,590
    سطح
    30
    Points: 2,590, Level: 30
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    سلام. هیچ اتفاق خاص و تازه ای نیقتاده جز اینکه قکر و خیال هر روز بیشتر میشه و بدتر اذیتم می کنه و نمیدونم سرنوشت من چرا به این سمت رفت. و اینکه چرا قسمت من اینطوری داره میشه !

  4. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آذر 89 [ 09:45]
    تاریخ عضویت
    1389-2-18
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    137

    تشکرشده 139 در 78 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    با سلام
    خوب شما چه انتظاري داريد؟
    فكر ميكنيد يه دفه مي تونيد آروم شيد خوب مطمينا اين پروسه رهايي و بعد آرامش پروسه ايي زمانبر است
    آقاي قارون به نظرم از كارهايي كه فكر ميكنيد خطا بوده توبه كنيد و به هيچ عنوان ديگه طرفش نريد بعضي از بچه هاي فعال اين تالار هم مشكل خطاي شما رو داشتن كه الحمدلله الان چند سال كه توبه كردند و با لطف خدا به آرامش رسيدن شما هم از اين مقوله جدا نيستين فقط و فقط صبر بايد داشته باشين

    به خودتون فرصت بديد و هرگز به خاطر يه اشتباه اشتباه بزرگتر رو انجام ندين
    شما موفق ميشين البته زمان خوش رو هم مي بره

  5. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 89 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1389-2-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,646
    سطح
    31
    Points: 2,646, Level: 31
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط gharoon
    سلام. هیچ اتفاق خاص و تازه ای نیقتاده جز اینکه قکر و خیال هر روز بیشتر میشه و بدتر اذیتم می کنه و نمیدونم سرنوشت من چرا به این سمت رفت. و اینکه چرا قسمت من اینطوری داره میشه !
    ببین من هم پسری هستم احتمالا تو سن و سال خودت....

    از چیزائی که گفتی راجع به اون دختر برداشتهائی کردم:
    من دوست ندارم از لغت دختر هرزه استفاده کنم چون منظورم رو نمیرسونه ولی اون دختر طبق برداشت من خیلی به تو و کلا ازدواج به عنوان یه مقوله عاطفی و مسئولانه نگاه نمیکنه.....حتی اگر هم باهاش ازدواج میکردی.....خیلی احتمالش بود که با اوین سرخوردگی دوباره دوست پسر بگیره...

    ضمنا اینکه دوست پسر قبلیش اول با برادارش مشروب میخوره بعد میره توی اتاق خواهرشون این دیگه یه مسئله ای نیست که بخوای واسه خودت توجیهش کنی....
    از من میشنوی دور این دختر رو خط بکش....اگر به خاطر قیاقه است و دیگه اینکه به خودت اعتماد به نفس نداری و فکر میکنی که دیگه مثل اون گیر نمیاری کاملا در اشتباهی.....

    همون قدر آش میگیری که پول میدی....

  6. 5 کاربر از پست مفید rroogg تشکرکرده اند .

    rroogg (جمعه 11 تیر 89)

  7. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 مرداد 91 [ 21:54]
    تاریخ عضویت
    1389-2-20
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    2,367
    سطح
    29
    Points: 2,367, Level: 29
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    دوست گرامي
    قبول دارم كه سخته فراموش كردن همه چيز ولي اينو بدون شدنيه و غير ممكن نيست
    به قول دوستان نبايد به خاطر اشتباهي يه اشتباه بزرگتر رو مرتكب بشي-اينو فراموش نكن
    اگه به زندگي آيندت اهميت ميدي
    فقط خواهشي كه نه تنها من بلكه همه دوستان ازت دارم اينه كه تو فراموش كردنش شك نكن
    الان سنت اون قدر نيست كه بگي فرصت بهتري برات نباشه
    خودت به خودت كمك كن اگه واقعا خودتو دوست داري

  8. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 آبان 89 [ 22:52]
    تاریخ عضویت
    1389-3-29
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    2,590
    سطح
    30
    Points: 2,590, Level: 30
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    دارم فراموشش می کنم .. اما دوست دارم علت این جور کار ها رو بدونم... به خدا اینقدری که بی بند و باری تو کشور ما داره زیاد میشه ,تو کشورای دیگه از این خبرا نیست ...پس چرا ما می خواهیم وانمود کنیم که مدرن هستیم در صورتی که در کشور های دیگه هم متعهد بودن یه اصله...

  9. کاربر روبرو از پست مفید gharoon تشکرکرده است .

    gharoon (چهارشنبه 09 تیر 89)

  10. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آذر 89 [ 09:45]
    تاریخ عضویت
    1389-2-18
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    137

    تشکرشده 139 در 78 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    والا چه عرض كنم

    به نظرم اولين دليل عدم باور عقايد با عقل و منطق و يقين به درستي ان ها

    ثانيا عدم پاسخ درست به نياز ها در زمان خودش

  11. کاربر روبرو از پست مفید نعمت يعني ما تشکرکرده است .

    نعمت يعني ما (چهارشنبه 23 تیر 89)

  12. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 89 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1389-2-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,646
    سطح
    31
    Points: 2,646, Level: 31
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    درسته ما ایرانیا و کلا جهان سومیا گندشو درمیاریم در واقع همون بی جنبه بازی همه چیزو چپکی میبینیم...

    من نمیگم توی دنیای مدرن اون ور خبری از خیانت نیست ولی از شنیده ها اینجور بر میاد به مراتب خیلی کمتر از ایرانه ... تنها فرقی که اونا دارن اینه که قبل از ازدواج خیلی راحت مسائل جنسیشون حل میکنن ولی وقتی متعهد شدن اغلب پایبندن.... ازون ور هم خیلی زود و راحت میتونن در صورت ناسازگاری و به بن بست رسیدن از هم جدا بشن واسه همین این مسائل به نظرم باعث این امر میشه:
    1)اونائی با هم ازدواج میکنن که واقعا میخوان ازدواج کنن و هدفشون از زندگی مشترک دقیقا ازدواج هست کسی واسه رفع نیاز جنسی نمیره زیر تعهد ازدواج....مثلا اونجا یه مرد عیاش و هوس باز هیچوقت این حماقت رو نمیکنه بره ازدواج کنه مگر در سنین بالا....
    2) راحتی ازدواج و طلاق و حاکم بودن حقوق عرفی نه مثلا مهریه (فکر کنم اونجا به طور مساوی اموال تقسیم میشه یا قبلش قرارداد میکنن و خلاصه ازینجور کارها...) باعث میشه طلاق خیلی راحت باشه گذشته از قوانین جامعه هم اینو طرد نمیکنه این خودش باعث میشه خیانت خیلی کم بشه
    3)فرهنگ و سیاستشون به نحوی هست که آزادن و سرشونو بالا میگیرن و عقایدشونو میگن....نه اینکه اونجا هیچ عرفی نباشه ولی برخورد با افراد یه کم عجیبتر تو جامعه خیلی شدید نیست...خلاصه اینا باعث میشه مجبور نباشن ریا کنن...هرکسی همونطوری که فکر میکنه زندگی میکنه و بیرون و داخل خونه اش دو راه 180 درجه ای نیست...
    4) متاسفانه با این همه تبلیغات توی ایران میبینیم که الان تو آمار طلاق روی همه کشورهای غربی رو سفید کرده و یکی از بالاترین آمار طلاق رو در جهان داره هرچند برخی با اعتیاد توجیهش میکنن ولی خدائیش مشکل ریشه ای تره....


    راجع به اون دختر هم بیخیالش شو که چرا؟ چرائی بنیادین که یه روانشناس میخواد ولی به نظر میرسه فرهنگ درست خانوادگی ندارند ... این تیپ خونواده ها هم هرچند خیلی خیلی نادرند ولی پیدا میشن ... بهت قول میدم اخلاق بی بندوبار مشابهی رو توی پدرش و براداراش ببینی....خلاصه با این قضایا خیلی رله هسند.....خدائیش اون ور هم این تیپ خونواده ای رو میتونی پیدا کنی؟

  13. 3 کاربر از پست مفید rroogg تشکرکرده اند .

    rroogg (پنجشنبه 10 تیر 89)

  14. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    سلام دوست عزيز
    من مشكلتون رو خوندم ،‌راستش نميخوام نظر خاصي نسبت به رابطه ي شما با اون دختر خانم بدم ، اينكه حالا شما چيكار كردين و ايشون چيكار كرده ....شايد نتونم در حل مشكلتون و جواب چراهاتون كمكتون كنم ولي اين رو ميتونم بهتون بگم كه شما اگه بخواين قطعا ميتونين فراموشش كنين
    منم يه زماني به شدت وابسته ي يه نفر بودم ،‌اون خيلي بدي در حقم كرده بود و در حقم خيانت كرده بود و حتي توهين هم بهم ميكرد ، ولي تا يه كم مهربون ميشد من همه ي بدي هاش يادم ميرفت و دوباره بهش برميگشتم ، به شدت به اون وابسته بودم ، هميشه هم توي ذهنم اين بود كه طرفم ديگه از اين به بعد درست شده و ديگه خطا نميكنه و قدرم رو ميدونه !! هميشه ميگفتم ديگه از الان به بعد آدم ميشه ولي اينطوري نشد... هميشه با خبرهاي بد مواجه ميشدم .... درست زماني كه فكر ميكردم همه چي درست شده و طرفم هم درست شده ، دوباره همه چيز خراب ميشد ....

    تنها راه اينكه بتونين فراموشش كنين اينه كه وابستگيتون رو بهش از بين ببرين و اين نيازمنده اينه كه يه مدت طولاني باهاش رابطه نداشته باشين و كلا رابطه رو تموم كنين ... توي اين مدت هم فقط به دلايل به هم زدن رابطه تون فكر كنين و اينطوري قانع ميشين .... شايد يه كم طول بكشه ولي نتايجش واقعا عاليه
    من كسي بودم كه اگه طرفم يه روز بهم زنگ نميزد و به من بي محلي ميكرد گريه ميكردم ....
    من واقعا ميگم كه دوري از اون و فكر اينكه ازش جدا بشم در ذهنم تقريبا محال بود .... هميشه اونو همسر آينده خودم تصور ميكردم و تصور اينكه اون بخواد با كس ديگه اي ازدواج كنه نفسم رو ميگرفت ....ولي الان اصلا ديگه اينطوري نيستم
    هفته هاي اول واقعا سخت بود و بازجر بود ولي به تدريج بهتر شد ... شايد تا 6 ماه اول هنوز بهش يه كم وابسته بودم و وسوسه ميشدم كه برگردم .... مخصوصا وقتي كه بهم التماس ميكرد و ميگفت كه ديگه عوض شده و قدرم رو ميدونه و ديگه از اين به بعد ميشه هموني كه من ميخوام و ..... ولي هنوز يك هفته نگذشته ميشد همون آدمي كه قبلا بود .....خلاصه بگم كه الان حدود يك سال و نيم از زماني كه من تصميم به جدايي و قطع وابستگي گرفتم ميگذره و الان خيلي خيلي خوشحالم به خاطر تصميمي كه گرفتم ....
    اگه اين جدايي هيچي بهتون نده !!! حد اقل حس آزادي رو بهتون ميده !!! واقعا تجربه ي اين حس لذت بخشه كه ديگه به كسي وابسته نباشي .....
    مطمئن باش الان هم كه سعي ميكني خودت رو با بعضي مسائل وفق بدي و هضمشون كني به خاطر وابستگيت به اونه ،‌ اگه ديگه بهش وابسته نباشي ، ديگه مجبور به هضم هيچ مسئله اي نيستي ....

  15. 3 کاربر از پست مفید حنان تشکرکرده اند .

    حنان (جمعه 11 تیر 89)

  16. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 آبان 89 [ 22:52]
    تاریخ عضویت
    1389-3-29
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    2,590
    سطح
    30
    Points: 2,590, Level: 30
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!

    به حد جنونی رسیدم که اگه اون دختر امشب نزدیکم بود به قران می کشتمش. اینقدر فکرای بد و چرت تو سرم هست که خدا میدونه. چطور با زندگی من ابروی من ,خانواده من بازی کردن ... من باید اینارو ادب کنم ...چرا همه میگن ولش کن , چرا اینطور ادما نباید ادب بشن ...


 
صفحه 5 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. افکار مثبت ااما اتفاقات منفی وبد... مشکل کار کجاست؟؟؟!!!
    توسط فا میناک در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 23 بهمن 94, 12:01
  2. امکان حذف تایپیک بعد از به نتیجه رسیدن هست؟؟؟
    توسط alaviali028 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 فروردین 92, 11:41
  3. آیا همدردی برایم آسیب زاست؟؟؟
    توسط جوانه؟؟؟ در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 اردیبهشت 91, 04:07
  4. کمکهای همسرم به دیگران.درست یا نادرست؟؟؟
    توسط مهسان-م در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 22 خرداد 89, 23:55
  5. +پس عشق و دوست داشتن کجاست؟؟؟
    توسط هوشیار در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 مهر 88, 10:13

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.