نادیا خانوم
بعضی از آقایون شرکت خصوصی دارن ، و طبیعتا برا دفتر کارشون نیاز به منشی. حالا برخی از خانمها نسبت به داشتن منشی خانم برا اون شرکت حساسند. من حرفم اینه اگه به یه فرد بشه اطمینان کرد (اگه فعلا جنبه اطمینان رو فقط به اطمینان از نداشتن روابط خارج ازعرف و شرع محدود کنیم) فرقی نمی کنه حتی اگه کارش مثلا سونو گرافی باشه ، یا یه کاری که کاملا با خانمها در ارتباط باشه.
واگه قابل اطمینان نباشه ، حتی اگه تو معدن (مثلا یه کار کاملا مردونه) هم کار بکنه بازم قابل اطمینان نیست.
در خصوص سوال دوم ، بله بخاطر اینکه آغاز آشنائیتون از طریق اینترنت بوده ، بهتره که به مسیر اصلی خواستگاری هدایت بشن و مضافا اینکه خانواده دختر هم چند باری به خونه پسر رفت و آمد کنن (حالا عنوانش رو خودتون پیدا کنید)








علاقه مندی ها (Bookmarks)