سلام ستاره عزیز
من زندگی شبیه به تو در زمینه علاق به همسر دارم و الان که 2 سال از این زندگی می گذره علاقه من کم نشده شاید این یه علاقه نباشه و فقط یه احساس وابستگی باشه الان که وارد زندگی نشدی ازش جدا شو چون مردی که هنوز وارد زندگی نشده به تو خیانت می کنه ارزش دوست داشتنو نداره این چیزی هست که من خودمم بارها به خودم می گم تا شاید بتونم ازش دل بکنم اره خیلی سخته خیلی سخت ولی اگه همت کنیم می تونیم تازه تو شرایطت خیلی بهتر هست حداقلش هنوز ازدواج نکردی و زیر یک سقف نرفتی و هنوز به خاطرات تلخت اضافه نشده پس تا دیر نشدده بدون اینکه فکر کنی بهش که [/php]یه فرصت دیگه بدم ازش جدا شو چون این طوری فقط خودتو گول زدیو بس.
مو فق باشی گلم![]()






علاقه مندی ها (Bookmarks)