[b]امروز دلم میخواد فرشته مهربان بیاد و به ما بگه از سفر کرده اش خبری رسیده .
با اینکه از سفر کرده فرشته مهربان چیزی نمیدونم و نمی شناسمش اما چند روزه عجیب به فکرشم
انشاء الله که خیره
اللهُمَّ رُدَّ کُلَّ غَریب
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
[b]امروز دلم میخواد فرشته مهربان بیاد و به ما بگه از سفر کرده اش خبری رسیده .
با اینکه از سفر کرده فرشته مهربان چیزی نمیدونم و نمی شناسمش اما چند روزه عجیب به فکرشم
انشاء الله که خیره
اللهُمَّ رُدَّ کُلَّ غَریب
m.mouod (یکشنبه 06 تیر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
امروز دلم ميخواد خداوند اين ارزوي خانم موعود رو براورده كنه![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 30 خرداد 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
امروز دلم می خواد خدا یه انرژی فوق العاده بهم بده ،تا از این حال کسل بودن که یه هفته هست گریبانم رو گرفته خارج شم
تشکرشده 3,145 در 958 پست
امروز دلم میخواد خدا یه انرژی عظیمی بهم میداد تا کل خونه رو مرتب کنم.. یه عالمه وسیله آوردن ریختن وسط اتااااااااااااق
![]()
shad (یکشنبه 06 تیر 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
من امروز فول انرژی هستم .
آماده باشید که دوست دارم این انرژی را پیش کش کنم به گل مریم عزیزم تا روز و روزهایش را به قشنگ ترین شکل بسازد
و شاد عزیزم که انگلیسی ها خانه و زندگی اش را به هم ریخته اند ،انرژی های چوب جادو هم مال شاد که بتواند در چشم بر هم زدنی همه جا را مثل دسته ی گل تمیز و مرتب کند .
ani (پنجشنبه 17 تیر 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
نوشته اصلی توسط ani
![]()
gole maryam (یکشنبه 06 تیر 89)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
ممنون آنی عزیز، فکر کنم اثر کرد، چون تقریبا همه چیز مرتب شده...
چوب جادوتون چند؟؟ :D
![]()
shad (یکشنبه 06 تیر 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
به گمانم قیمت چوب جادو به قیمت یادگیری درک ارزش یک لحظه خیال انگیز از حضور در باغ رویا ست .
همانجا که دست از ترس ها می کشی و اعلام می کنی که چوب جادو داری و نگران نیستی که دیگران به تو برچسب دیوانگی بزنند و یا تو را متهم به دروغگویی و...کنند و تو و شگفتی های اجساس و فکر و اعمال جادویی ات را قضاوت کنند .
به نظر تو قیمت آن چند است ؟!!
ani (پنجشنبه 17 تیر 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
امروز دلم میخواست با یه ذهن آسوده و بی دغدغه و خالی خالی ، رو تخت می نشستم و پاهام رو تو آب یه رودخونه خنک می ذاشتم ، بعد دراز می کشیدم و از لای برگها به آسمون نیگا می کردم.
baby (دوشنبه 07 تیر 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
امروز دلم میخواد همه بچه های تالار تو یه لحظه بخصوصی با همدیگه ON بشن ،همه همه همه
حتی اونایی که یه ساله نیومدن تالار
دلم واسه همشون تنگ شده
gole maryam (دوشنبه 07 تیر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)