من امضا سارا خانم انتخاب مي كنم
در دم حصار بركه نيست در دم زيستن با ماهيا نيست كه فكر دريا به ذهنشان خطور نكردست
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا سارا خانم انتخاب مي كنم
در دم حصار بركه نيست در دم زيستن با ماهيا نيست كه فكر دريا به ذهنشان خطور نكردست
محمدابراهیمی (جمعه 08 مرداد 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم گل مريم انتخاب مي كنم
وقتي همه با من هم عقيده هستند تازه احساس مي كنم كه اشتباه ميكنم اسكاروابلد
محمدابراهیمی (شنبه 05 تیر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم بلوم انتخاب مي كنم
هميشه رفتن رسيدن نيست ولي براي رسيدن بايد رفت در بن بست هم راه اسمان باز است پرواز بياموز
محمدابراهیمی (شنبه 05 تیر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا اقاي بي بي انتخاب مي كنم
اگر مي خواهيد خودتان را بشناسيد به رفتار بقيه نگاه كنيد اگر مي خواهيد بقيه را درك كنيد به قلب خودتان نگاه كنيد
محمدابراهیمی (چهارشنبه 16 تیر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم فرشته مهربان انتخاب مي كنم
عشق يعني رسوايي از بي رنگي و برهنگي از هر رنگي
محمدابراهیمی (شنبه 05 تیر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم شادي انتخاب مي كنم
يادت باشد خداوند ما را اتفاقي به دنيا نفرستاد
محمدابراهیمی (شنبه 05 تیر 89)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
اين هم يك امضاء قابل تامل از IvIahtab گرامي:
اندیشیدن سخت ترین عمل زندگی است
و این است که در تاریخ همیشه قلیلی می اندیشند و
بقیه تبعیت میکنن
مدیرهمدردی (دوشنبه 14 تیر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم صبا 2009 انتخاب مي كنم
تنها راه اموختن عمل كردن است
محمدابراهیمی (چهارشنبه 16 تیر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا اقاي بي بي انتخاب مي كنم
اگر تصو ر مي كنيد همه ي جريانهاي جاري را مي دانيد بد جو ري سردرگم هستيد
محمدابراهیمی (شنبه 09 مرداد 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا اقاي كامران انتخاب مي كنم
يادها فراموش نخواهد شد حتي به اجبار و دوستي ها ماندني خواهد شد حتي با سكوت
محمدابراهیمی (جمعه 08 مرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)