به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 61 از 92 نخستنخست ... 112131415152535455565758596061626364656667686970718191 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 601 تا 610 , از مجموع 913

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    سلام:

    به سراغ من اگر می آیید
    نرم و آهسته بیایید
    مبادا که ترک بردارد
    چینی نازک تنهایی من

    ************************
    چشمانم که بسته شد هاله سیاهی دیدم که تنها روشنایی بخشش دو نقطه کوچک بودند..
    من بودم و تاریکی و روزنه ...
    من بودم و بوسه و سکوت....
    من بودم و صدای شکستن و .......
    رفتن.....

    ************************



  2. کاربر روبرو از پست مفید سارا بانو تشکرکرده است .

    سارا بانو (یکشنبه 15 اسفند 89)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan

    در روزگاری که بهانه های بسیار برای گریستن داریم ،
    شرم خندیدن، به مضحکه هم میهنان مان را بر خود نپسندیم.
    کار سختی نیست نشنیدن، نخواندن و نگفتن لطیفه های توهین آمیز...
    با اراده جمعی این عادت زشت را به ضدارزش تبدیل کنیم.


    کار سختی نیست، برای دوستانتان بفرستید
    موافقم. اما کاش کانتکست اش رو هم میفهمیدم. یعنی میفهمیدم این فرمایشات ...اینجا...چه ربطی به چی داره! یعنی منظورم شان نزولشه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
    سلام مدیر خوب همدردی اخر سال خیلی سر شلوغ است مدیران خوب تالار اخر سال خیلی سر شلوغ است کم به تالار سر می زندخانم سارا کم به تالار سر می زنید خانم موعود اقای لرد حامد اقای نقاب خانم باران 68 خانم گل مریم خانم مهتاب چند وقتی تو تالار نیستند امیدوارم زودتر به تالار بر گرددجا در تالار خالی است براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم
    آخر سال سر کی خیلی شلوغ است؟ الف- مدیر همدردی؟ ب- مدیران تالار؟ ج- یا شما آقای ابراهیمی؟
    بله دیگه! جا همه در تالار خالی است، الا بی دل! باشه آقای ابراهیمی، دنیا همینجوری نمیمونه!



    نقل قول نوشته اصلی توسط سارا بانو
    سلام:

    به سراغ من اگر می آیید
    نرم و آهسته بیایید
    مبادا که ترک بردارد
    چینی نازک تنهایی من

    ************************
    چشمانم که بسته شد هاله سیاهی دیدم که تنها روشنایی بخشش دو نقطه کوچک بودند..
    من بودم و تاریکی و روزنه ...
    من بودم و بوسه و سکوت....
    من بودم و صدای شکستن و .......
    رفتن.....

    ************************


    واااااااااااااااااااااااا ااااای از دست همممممممتون!
    چه خبرتونه همه فیلسوف شدین!
    سارا چشمهای کی سیاهی رفت؟
    حالا بوسه و سکوت که جای نگرانی نداره!
    ولی شکستن و...رفتن و... اینا دیگه جریانش چیه؟
    فشارت افتاده بوده از هوش رفتی؟
    بعد آقای همسر جان اومدن و سکوت و بوسه و اینا؟
    ..................................
    می بینی یاسا! از این به بعد اسم این تاپیک را باید بگذاریم "تاپیک بیست سوالی های انتزاعی"
    یعمی تو جیب جا میشه و اینا نداریم. باید از مخ کار بکشی اساسی.
    راستی بچه ها من یک مشکلی دارم:
    این روزها اونقدر میخوابم (خوابم میاد خیلی) که همش یا تازه از خواب پاشدم یا دارم میرم بخوابم. خلاصه از این دو حال خارج نیست. قرص آهن و اینا هم دارم مصرف میکنم و تغذیه ام هم خوبه ولی میدونم از اینا نیست.
    تنها حدسی که فکر میکنم کمی به واقعیت نزدیک باشه فکر کنم اینه:
    هر وقت فشار کار روم زیاده و استرس شدید میگیرم، یهو بدنم این فیلم رو پیاده میکنه!
    چیکار کنم؟ با این روال هیچ کاری نمیتونم بکنم. بدبخت شدم رفت!

  4. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (سه شنبه 17 اسفند 89)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    سلااااااااام به همگی

    حالتون چطوره؟

    تشکرهای آقا کامران رو که اینجا می بینم میگم ای کاش می تونست بیاد از حالش تعریف کنه ببینیم چیکار میکنه با مهسا خانم؟
    تو تاپیک خودش هم که چیزی ندیدم بگه.

    راستی چرا همه کیوان رو اذیت می کنید ؟
    مگه بنده خدا چیکار کرده ؟البته منم منظورشون رو از نوشته هاشون نمی فهمم ولی خب...بابا راحتش بذارید
    انشاء الله امسال خدا یه زن خوب هم بهشون میده.

    به آقا سینا هم خوش آمد میگیم.

    بچه ها شارژ من داره تموم میشه، به یادم باشید

    راستی، سبکتکین کجاست ؟

    چیکار کرد بالاخره؟

    خبری ازش نیست

    کجایی دختر ؟

  6. 7 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (چهارشنبه 18 اسفند 89)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرانک1389

    راستی چرا همه کیوان رو اذیت می کنید ؟
    مگه بنده خدا چیکار کرده ؟البته منم منظورشون رو از نوشته هاشون نمی فهمم ولی ...
    سلام مجدد فرانك جان نوشته هاي آقاكيوان كه لو رفت يعني چي ديگه! من فكر كردم منظورش سال نو هست ولي بي دل قضيه رو لو داد كه آقا تولدشونه و برگ مرگ و درخت و اينا قضيه ش تولد ايشونه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط بي دل' pid='139688
    می بینی یاسا! از این به بعد اسم این تاپیک را باید بگذاریم "تاپیک بیست سوالی های انتزاعی"
    آره واقعا!

  8. 3 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (دوشنبه 16 اسفند 89)

  9. #5
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: احوال پرسی

    با سلام

    شما معمولا نزدیک های سال جدید میایید و بعد از یه احوال پرسی می روید



    چون احتمالا تا سال آینده همین موقع ها دیگه نمی آیید و شاید فرصت نشه در ابتدای سال نو تولدتون رو تبریکی عرض کنیم خواستم تا از همین الان پیشاپیش تولدتون رو تبریک بگم و بهترین آرزوها را برای شماداشته باشم .


    ان شاالله شما هم امسال سالی سرشار از خوبی و خوشی و به دور از گرفتاریها و مشکلات داشته باشید و با دلی خندان در کنار کانون گرم خانواده تون باشید و لحظات قشنگ زندگی رو با خوبی و خوشی سپری کنید

  10. 9 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (یکشنبه 15 اسفند 89)

  11. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    موافقم. اما کاش کانتکست اش رو هم میفهمیدم. یعنی میفهمیدم این فرمایشات ...اینجا...چه ربطی به چی داره! یعنی منظورم شان نزولشه.
    سلام؛
    جای پیدا نشد؛که این مطلب رو بذارم و همه ببینند،جز اینجا؛

  12. 3 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (سه شنبه 17 اسفند 89)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: احوال پرسی

    سلام،

    خوب حالا که آرمان اینجا پست زد و این تاپیک منتقل میشه به حال و احوال همدردی،

    من هم سال نو رو پیشاپیش خدمت همتون تبریک عرض می‌کنم و براتون آرزوی بهترین‌ها رو در این سال نو دارم،

    براتون یه سال سرشار از عشق، خدا و زندگی‌ می‌خواهم،

    و یه گله هم دارم، فکر می‌کردم الان تو ایران حال و هوای عید و زندگی‌ هست، این چه وضعیه درست کردین؟

    همتون زدین تو خط فلسفه و عرفان و افسردگیو، منفی‌ بافی‌...

    اون از کیوان عزیز با اون پست‌های عمیقش، اونم از پست سارا، و اینطور که به نظر میرسه این موج داره همینطور میاد...

    فقط امیدوارم به من نرسه! چون این سری دیگه فکر کنم واقعا واقعا...

    این جمله رو چند روز پیش از دوستی‌ شنیدم که بد ندیدم اینجا هم بنویسم:

    اگر طناب کار ساز نشد، قرص رو امتحان کن، یا حتی قطار در حال حرکت یا یک ساختمان بلند رو!

    اما هیچوقت، فقط هیچوقت نا امید نشو!

    به نظر من هم، نا امیدی بدتر از مرگ هست!

    تو این سال نویی‌ تا میتونین خوش بگذرونین

    برای منم سر سفره‌های عیدتون دعا کنین، یعنی‌ برای هممون،

    و البته هممون سعی‌ کنیم حداقل تو این روزها غافل نشیم از آدمهایی که دورو برمون هستن اما کسی‌ نه‌ بهشون توجهی‌ میکنه نه‌ میبینتشون،

    سال نوتون پیشاپیش مبارک،

    با احترام،

    کامران

  14. 12 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (چهارشنبه 10 فروردین 90)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array

    RE: احوال پرسی

    سلام به همه دوستای خوبم
    منم فعلا به اون انجمن دسترسی ندارم واسه همینم اینجا می نویسم...
    بگذریم از این حرفا که" یکی از بهترین اتفاقات 89 واسه من، آشنایی با این سایت بود و خیلی کمکم کرد و ... خلاصه وقتشو بیشتر کنید!"
    ...

    عجیبه که آدم واسه کسایی که ندیده و نشناخته و هیچ وقت هم نمی بینه، نگران می شه ... با اندوهشون ناراحت میشه و با خنده شون خوشحال ...
    عجیبه که من الان نگران سارام ... عجیبه که دلم می خواد سبکتکین بیاد یه جور دیگه بنویسه ... عجیبه که اینقدر دلم می خواد کامران و کیوان و دختر مهربون و فرانک و شیدا و گرین و فرهنگ و دیگر عذب اوقلی ها :D :P... زودتر بیان بنویسن دارن ازدواج می کنن و همه چی آرومه و ....
    شمیلا بیاد بگه پیش دلبندشه و خبری از دوری و نامهربونی ها نیست ...
    خیلی واسم عجیبه که واسه نگار ناراحت شدم که طلاق گرفت و واسه نگار و سیسیلی و ... دعا می کنم که دلشون آروم باشه ... یا دلم غنج می ره وقتی خانوم احمد واسش می نویسه" دلم برات تنگ میشه" ...
    راستش هنوزم به درسا فکر می کنم و نگران دل بخشنده اش هستم... با اینکه از آذر تا حالا ازش خبری نیست ...
    عجیبه که اون شب، این همه واسه روزن دلم گرفت و اشک ریختم، اونقدر که مهربان کارش ررو تعطیل کرد و چند ساعتی باهام حرف زد تا آروم شدم ...
    عجیبه که اگه یه روز یاسا یا بی دل تو پستشون خبری از شوخی و شیطونی نباشه، یا یه روز بهشت ننویسه مخالف یاسا ست!، فکر می کنم اتفاقی افتاده حتما! ... عجیبه که دلم می خواد خبر قبولی تسوکه رو بشنوم ...
    بی بی هم یا مشکلشو حل می کنه یا حل می کنه دیگه!
    یا دریای آرامش آنی و بالهای صداقت و آقای مدیر و فرشته ...

    بودن اینجا این حس رو بهم منتقل می کنه که می تونم در برابر هر مشکلی و هر قدر سخت بایستم ...

    زنده باد همدردی


  16. 17 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    آویژه (چهارشنبه 10 فروردین 90)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: احوال پرسی

    به به به دست آقا ارمان درد نکنه که بستر سوئاستفاده رو واسه من فراهم کرد تا یه پست تو تاپیک حال و احوال داشته باشم

    سلااااااااااااااااااااااا ااام دوستان خوبم
    چطور متولین؟ شادین؟ شنگولین؟ عاشقین؟ رو هوایین؟ یا مثل بی بی رفتین خانه داری ایام عید رو بکنین؟

    من که عالیم ، یعنی توپ توپ ،شارژ شارژ
    حیف که الان باید برم ناهار ، نمیتونم بیشتر از این بنویسم
    برگشتنی اگر این تاپیک براه بود بازم مینیویسم

  18. 10 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (چهارشنبه 10 فروردین 90)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: احوال پرسی

    خب بچه ها ، ما نیستیم خوش میگذره؟ نه ، خداییش خوش میگذره؟ اصلا میتونه خوش بگذره؟

    عمرا خوش بگذره :P

    احوال مدیر ، بی بی ، مامفرد ، کیوان ، سارا بانو ، آقا محمد گل ، بالهای صداقت ، آنی عزیزم ، بی دل جونم ،مهتاب ، ......................................... چطوریاس؟ امیدوارم همیشه بهترین لحظه ها رو داشته باشین ، خیلی دلم واستون تنگیده ، اون قدیما یادتون؟ زیر درخت آلبالو تو باغ فرشته پاهامونو تو آب می ذاشتیم و آقایون باغ واسمون شام نهار می پختن ، وااااااااااای چه کیفی داشت

    خداییش دلم خیلی تنگ اون روزا شده ، ولی گویند که لحظه را دریاب ، پس همین الان قدر هم رو بدونیم که درآینده افسوس نخوریم

    واقعا از آرمان عزیز ممنونم که امروز این فرصت رو ایجاد کرد تا احساس های خوبی رو تجربه کنم

  20. 12 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (چهارشنبه 10 فروردین 90)


 
صفحه 61 از 92 نخستنخست ... 112131415152535455565758596061626364656667686970718191 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.