سلام:
به سراغ من اگر می آیید
نرم و آهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من
************************
چشمانم که بسته شد هاله سیاهی دیدم که تنها روشنایی بخشش دو نقطه کوچک بودند..
من بودم و تاریکی و روزنه ...
من بودم و بوسه و سکوت....
من بودم و صدای شکستن و .......
رفتن.....
************************








پاسخ با نقل قول

باشه آقای ابراهیمی، دنیا همینجوری نمیمونه!
؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)