
نوشته اصلی توسط
baran.68
وای خدایا از دست تو بالهای صداقت که همیشه ............
*****@@@*****
می خواستی قرمه سبزی و کتلت واسم درست کنی
چیزی که عوض داره گله نداره
*****@@@*****
بالهای صداقت عزیزم کارت از روان شناس حاذق هم گذشته هااا
*****@@@*****
آدم با کسی که میگه عزیزم اینجوری می کنه؟
*****@@@*****
بابا چرا نمی خوای یه خورده احساساتت رو کنترل کنی ، اینجور موقع هاست که دیگه کاری از دست روانشناس و مشاور برنمیاد .
*****@@@*****
اینکه اسمش کنترل احساس نیست که
این میشه خوشحالی در کردن
البته وقتی میزنی تو ذوق
ذوق درد میاد جای خوشحالی رو میگیره
*****@@@*****
من اصلا نمی خواستم اینجا بگم ، نمی خواستم نوع نگاه ها تو همدردی عوض بشه .
*****@@@*****
خوب تو که نگفتی من گفتم
حالا قهری عیبی نداره
یه خرده کنترل خشم و عصبانیت از خودت در وکن تا این پستها حذف بشه
*****@@@*****
ممنون از مدیر محترم واقعا همونطور که گفتین این تالار کمک بسیاری بود برای آموختن نکات مشاوره ای . ممنونم
از دیگر دوستان هم تشکر می کنم .
*****@@@*****
خوش به حالت دوستانت که ازشون تشکر کردی منو که سیاه و کبود کردی
*****@@@*****
مگه دستم بهت نرسه بـالــــهـای صـداقــــــت . ( تهدیدآمیز بخون) 
یکی به داد من برسه
باران منو کشت
آی مدیرهای تالار بیایید این پست ها را حذف کنید
شتر دیدید ندیدی ها
اونقدر با چکش کوبوند توی سر من که دو روز توی بیمارستان زیر سرم بستری هستم
باران خانم لازم نیست دستت به من برسه
از همین نت هم امواجت داره میرسه
من دیشب هم دوباره زیر سرم بودم
آی فرشته خانوم تشریف بیاورید تا این باران68 منو در بهشت زهرا ثبت نام نکرده پست ها رو حذف کن
دوستان گل همدردی (البته دوستانی که با چکش نمی کوبند تو سر عزیزشون
)
من گفتم باران
توی تالار این همه دوست با اسم باران داریم
چشم بارانی
پاييز باراني
بارانک
باران _62
باران پاییزی
باران htm
باران پاييزي
باران
باران مهدی
باران شب
دختر باران
ترنم باران
.
.
.
baran
roohe baran
baran87
pesare-baran
Baran_H
baran_raha
fereshte.baran
baran bahari
.
.
.
اصلا من اسمی از baran.68 بردم؟
این سوء تفاهم فکر کنم بشه خطای هاله ای ؟
نمی دونم روانشناسان فکر کنم اسمش رو بهتر بدونن
آی ایها الناس همه ی باران های تالار روانشناسی قبول شدند جز خانوم baran.68 یه موقع دچار اشتباه برداشت نشیدها
علاقه مندی ها (Bookmarks)