بهت که گفته بودم به امید روزی که منم عضو فعال بشم برم تو جمع invisible ها
تو دنیای واقعی که نمیشه
منم از فردا یه هفته نیستم
دلم براتون تنگ میشه![]()
تشکرشده 1,123 در 399 پست
بهت که گفته بودم به امید روزی که منم عضو فعال بشم برم تو جمع invisible ها
تو دنیای واقعی که نمیشه
منم از فردا یه هفته نیستم
دلم براتون تنگ میشه![]()
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
برات خوشحالم عزیزم که به آرزوهات رسیدی
ای بابا اینجوری گریه نکن دلم گرفت . اشکال نداره ما همینجا هستیم تا شما بیای . حالا کجا میری خانمی ؟
امیدوارم هرجا میری بهت خوش بگذره گلم
baran.68 (پنجشنبه 24 تیر 89)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام بر آني ژرف انديش تالار
چي شده؟
خانم انرژي مثبت ، كم فعاليت شديد.
شما همراه سازنده هستيد. منتظر پستهاي شما هستيم. مثل هميشه
انشاءالله كه اوضاع روبرا هست؟
مدیرهمدردی (یکشنبه 27 تیر 89)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام بر بي دل تالار همدردي
يار خوش سخن تالار همدردي، مثل فصل بهار مي مونه.
يكباره با بارش پشت سرهم بر تالار و باغ تالار سيل راه مي اندازه، يكباره هم قطع مي شه.
پيام خصوصي ات را هم غير فعالی كردي، ببينيم ، موضوع چيه؟
بابا تو كه هر چيزي به زبان طنز و طعنه ، نثار جان نثاران تالار مي كني، خب جنبه داشته باش، دو تا پستت هم ويرايش يا پاك بشه...
ما هم خدا نكرده مدير همدردي هستيم ،نمي تونيم بيكار بشينيم كه....![]()
مدیرهمدردی (شنبه 26 تیر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خانم اني
چي شده خانم اني فعاليت در تالار كم شده است منتظر پستهاي شما هستيم مثل هميشه
من با نظر مدير خوب همدردي موافق هستم خانم بي دل پيام خصوصي غر فعال كرديدموضوع چيه
محمدابراهیمی (یکشنبه 27 تیر 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
سلام
جنبه هم داریم در حد n گیگا بایت تازه چند تا از اون ماس ماسک ها که بهشون میگن memory نمیدونم چی چی هم داریم! یعنی ظرفیت اضافه!
منتهاش خوب یک وقتهایی هنگ هم میکنیم. یعنی میهنگندمونبگذریم!
حالا فکر کردم مثل تام و جری! دلمو بذارم تو دستم و دراز کنم به سمت شما و بقیه جان نثاران تالاردیدم به قول baby عزیز از دل خبری نیست. قبلا دادیم رفته! به هر حال به قول غزاله: آشوخ همه تونم
حالا ما عین ابر بهار! شما چرا عین آفتاب چهار فصل تو تابستون تخم مرغ آب پز میکنید و تو زمستون سه روز این برفها میمونه رو دل ما، دریغ از یه ریزه گرما!
بی دل (سه شنبه 29 تیر 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
عزیزانم ، از لطف تمامی دوستانی که توسط ایمیل و پیام خصوصی جویای حال من شده اند و اظهار لطف کرده اند تشکر می کنم و با صدای بلند اعلام می کنم : من خوب هستم . از خوب هم چیزی بیشتر . به لطف خدا همه چیز آرام است و روبه راه ..( همه چیز آرومه - ما چقدر خوشبختیم)
به زودی شاید برایتان به طور مفصل بگویم کجا بودم و چه می کردم که تجربه هایی غریب در دل این سکوت نهفته است اما تجربه هایی خاص و فوق العاده باشکوه و ناب .
از همین جا عذر خواهی می کنم که پاسخ پیامهای توام و سراسر مهر شما را نمی توانم به شکل جداگانه بدهم .
ani (سه شنبه 29 تیر 89)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
نوشته اصلی توسط ani
ما مشتاقانه منتظریم که بهره مندمان سازید
.
فرشته مهربان (یکشنبه 27 تیر 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
بچه ها چند وقتی است از همه خبری نیست! کوشن کجان؟
آنی را که الحمدالله زنده پیدا کردیم
بقیه خصوصا اونهایی که لحاف تشکشون هم همیشه تو تالار پهن بود ناهار و شامشون رو هم از همین دکه نبش تالار میخریدن میخوردن عجیبه که اونها هم نیستن!
baby بچم چیز خورش کردن!
غزاله با دلبندش اومده بود تهران بعد از اون کسی ندیده تش.
کیوان؟ موعود ؟ مهتاب؟ صبا؟ و ... ببخشید من آلزایمر دارم ننه! بقیه هم چراغ خاموش میان و میرن!
یکی بگه چه خبره اینجا! انقلاب مخملی شده ما خبر نداریم؟!!!
![]()
بی دل (جمعه 01 مرداد 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
نوشته اصلی توسط ani
خاله آنی! "به زودی" یعنی چند تا روز دیگه؟ ها؟
![]()
بی دل (سه شنبه 29 تیر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)