چون انرژی های خوبی به کائنات فرستادی و واقعا دلت می خواست که در باغ همدردی شرکت کنی و ....کائنات پاسخ گوی تو بود و این وسط اقای سنگ تراشان وسیله ای بودند برای اجابت این پیام کائناتی .![]()
فعلا کیف کن و یاد بگیر که چطور با انرژی مثبت اندیشه و مغز می توانی از برکت انرژی های کائناتی استفاده کنی
مرسی به سیستم گیرنده ی آقای سنگ تراشان. مرسی به سیستم فرستنده ی مهتاب









پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)