نوشدارو بعد از مرگ سهراب؟!!!
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
نوشدارو بعد از مرگ سهراب؟!!!
بی دل (شنبه 12 تیر 89)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
خب حالا میگی چی کار کنیم ؟
والا ما که تا حالا ندیده بودیم آقای مدیر ناز کسیو بکشن یا برن منت کشی. پس همینم غنیمته .
اگه دلت خنک میشه بریم نفری یه امتیاز منفی بهشون بدیم . (ولی من که میدونم بی دل مهربونتر از این حرفاست اصلا دل نداره که بخواد خنکش کنه ، مگه نه؟)
صبا_2009 (پنجشنبه 17 تیر 89)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
هااااا
قضیه چی بید!!
من خبر نداشته بیدم !
دیدی تو تالار نبودن کار دسم داد جا موندم از اتفاقات.
بابا از این خبرا ما همون بی خبر بمونیم بهتره .
بابا کامران خان مدیر الکی شارژ بهت نداده ها باید بیای جواب بدی .
آقا لطفا زیر آبی نرید . سرتون بیارید بالای آب یه نفسی تازه کنید بعد هم توضیحات لازمه رو بدید .
عروس خانم کیه ؟ کجا آشنا شدید ؟ ملیت ؟ مذهب ؟ به قول سارا خوشگله ؟ چی کارس ؟ چی شد تو دام عشق افتادی؟.......................
baran.68 (یکشنبه 13 تیر 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
میری صفحه آنلاین ها رو نگاه میکنی می بینی همه سرشون گرم پیام خصوصیه! چه خبره بابا!
نکنه توطئه ای در کاره و ما بیخبریم؟ از اون زیر میرها به ما هم خبر بدید! حالا اونجا هر کار میکنید بکنید ما که بخیل نیستیم فقط حکم اعدام مارو صادر نکنید!
کامران هم می بینه نمیصرفه براش اینورها آفتابی بشه! خوب نمیاد!
از مادر زاییده نشده بتونه از زیر زبون متولد برج سرطان حرف بکشه بیرون!
گفتم که یک وقت انتظار پیرت نکنه.![]()
بی دل (پنجشنبه 17 تیر 89)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
دست رو این دل نزار بی دل جان
خوش به حالت که بی دلی
همه زیر آب رفتن فقط ما بالاییم بابا نفس کم نمیارید؟؟!!
بابا انتظار چیه
الان همه خبر دارن جز من و شما
یه سیستم اطلاع رسانییی زیر زمینی دارن بیا و ببین
دیدی غزاله چه خبرایی داره
بابا غزاله جون تو که تو این زمینه پیشرفت کردی
همشم سرت تو سیستمه
بیا بقیه اطلاعاتم بده دیگه
مردیم از فضولی
baran.68 (یکشنبه 13 تیر 89)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
فعلا خبراي خوبي ندارم...اندر عمل مديران موندم تو كف!!!
الله اكبر...
parnian1 (شنبه 12 تیر 89)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
نامزد کامران اگه بفهمه خواهرشوهرهای مجازیشاین همه مشتاق آشنایی هستند از خوشحالی بال در میاره
![]()
چرا غزاله جان ؟ بگو تو زیر زمین چه خبره ؟
صبا_2009 (یکشنبه 13 تیر 89)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
نه بابا صبا جون وحشت میکنه
نه یکی نه دوتا اوههههههههههه
این همه خواهر شوهر یه جا دیده بودی!!!!!!!![]()
baran.68 (یکشنبه 13 تیر 89)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
چي بگم كه زبونم كوتاهه...خدا همه رو به راه راست هدايت كنه...![]()
parnian1 (شنبه 12 تیر 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
کامران محترم و نازنین
به تو نازنین پسرم تبریک می گویم .
امیدوارم هر دو نفر شما نازنینان ، انتخاب درست و مناسبی برای هم باشید و به پای هم با دل خوش پیر شوید و قدر یکدیگر را در تمام لحظات بدانید و رفیق روزها و شبهای خوش و ناخوش هم در زندگی باشید .
بهترین های زندگی و کائنات را برای تو و نازنین همسرت از خدای هستی آرزومندم .
امیدوارم که لیاقت و شایستگی همسری هم را داشته باشید و آن را به اثبات برسانید .
همیشه و در همه حال در پناه حق باشید .![]()
تو پسر خوب و فوق العاده ای هستی که لیاقت بهترین ها را داری .![]()
ani (پنجشنبه 17 تیر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)