من هم با نظر پريا موافقم. ولي اگه واقعا خودت ميدوني كه چي ميخواي. و مطمئن هستي كه خيلي وسواسي نيستي. و تا وقتي كه دلت راضي نشده ازدواج نكن. كاملا دقت كن. مجرد موندن خيلي بهتر از يه ازدواج اشتباه است. اگر نميتوني با طرف مقابلت كنار بيايي به هيچ وجه ريسك نكن. درسته كه هيچ انساني كامل نيست ولي كسي رو انتخاب كن كه بتوني با نقايصش كنار بياي ﴿البته نقايص كه نه﴾ مرد و زن مكمل يكديگرند ولي در صورتي كه خودشون اينو بپذيرند و اين پذيرفتن خيلي به انتخاب اوليه بستگي داره. اميدوارم كه موفق باشي و با توكل به خدا كسي رو انتخاب كني كه ارزش يك عمر زندگي رو داشته باشه
این مطلب درسته ولی به نظر من برای بعد از ازدواج. بعد از ازدواج باید سخت نگرفت ولی قبل از ازدواج هر چی سخت بگیری کم است. البته در مورد موضوعاتی که ارزش حیاتی برای انسان دارندنوشته اصلی توسط wintersun77









علاقه مندی ها (Bookmarks)