عشق را از کسی نمیشه گدایی کرد ....فراموش نکن که عشق یکی از با ارزشترین و والاترین احساس انسانی است .....پس مطمئن باش چیزهای با ارزش را هم کسی به گدا نمی دهد ....تنها چیزی که طلب ان از کسی که تو را نمیخواهد نا درست است عشق است .....عشق باید ...متولد شود....و مردها ذاتا از زنانی که خودشان را به انها تحمیل میکنند و بقولی اویزانشون میشن ....دوری میکنند ....رها کن ..عشق یعنی رهایی ...و نه به بند کشیدن ..!!!..اگر او هم تو را بخواهد خود بخود دنبالت می آید در غیر اینصورت ...رها کن و فراموش ................شاد باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)