با سلام به نظرمن آدم باخوش زبونی ونه چاپلوسی میتونه تودل مردم جابازکنه نه زیادحرف بزنه ونه انقدرکم حرف بزنه که همه فکرکنن لاله
تشکرشده 24 در 12 پست
با سلام به نظرمن آدم باخوش زبونی ونه چاپلوسی میتونه تودل مردم جابازکنه نه زیادحرف بزنه ونه انقدرکم حرف بزنه که همه فکرکنن لاله
santabanta (سه شنبه 24 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)