سلام بر عزیزان
خانم مهسان مشکل شما اینست که فرق بین ول خرجی و کمک را نمیدانید...
از دید افرادی مثل شوهر شما کمک هم در راستای مجارج لازم وضروری زندگیست، امااینکه شما نسبت به این مخارج ضروری عکس العمل منفی داشته باشید صرف اینکه خود آن ها را ضروری نمی پندارید کار نادرستیست، شیوه ی صحیح زندگی همان راهیست که شما در حس مابین حسادت و تعقل خود بکار بستید حال آنکه این شیوه همان راه درست است البته دون حسادت.
قناعت و دقت در خرید به همان اندازه ضروریست که:
داشتن درآمدی برای زندگی...
کمک به دیگران و همنوعان...
مراقب باشید به مشکل زیاده خواهی هم دچار نشوید.
موفق و شاد باشید.
یاعلی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)