سلامي دوباره به همه دوستان
ساراي عزيز خيلي ممنون كه وقت گذاشتي و منو از مطالب و حرف هاي قشنگت آگاه كردي
اتفاقا امروز از يه جاي معتبر زنگ زدن كه برم براي مصاحبه
منم خيلي با طمانينه و با سياست به پدرم گفتم.اولش ميگفت كه بايد جاش خيلي مطمئن باشه و خيلي سخت گيري كرد .و من هم گفتم كه من به همين خاطر اصلا قبل از اينكه براي مصاحبه برم با شما مشورت كردم چون نظر شما برام خيلي مهمه
باور نميكنيد وقتي اين حرف ها رو زدم گفتن كه پس بايد يه روز بريم ببينيم كجاست!!!!!!!!
انشا الله اگه جايي استخدام شدم حتما براي دوستان عزيزم در تالار همدردي مينويسيم
به اميد آن روز










علاقه مندی ها (Bookmarks)