به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 40 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920212232 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 399
  1. #111
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 تیر 91 [ 13:06]
    تاریخ عضویت
    1388-12-05
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    2,973
    سطح
    33
    Points: 2,973, Level: 33
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 167 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow | خیلی تنها

    سلام
    ببخشید که مشکلم رو اینجا بیان میکنم ؛ اما من خیلی مشتاقم بدونم که دلیل قفل شدن تاپیکم به نشانی: دوستان ؛ چشم انتظار کمکتون هستم رو بدونم!! میتونین توی پیدا کردن این جواب کمکم کنید؟ از همه ی دوستان کمک میخوام

    اولین بار که متوجه قفل شدن تاپیکم شدم ، خیلی خیلی ناراحت بودم خواستم دلیلش رو بدونم ؛ اما با توجه به سیاست های غلط دیگه ای که به تعداد زیاد توی تالار همدردی.نت در مقایسه با تالارهای سراسر وب دیدم ، تدریجاً و موقتاً بی تفاوت شدم! (خواهش میکنم دوستان حرفهای منو با نگاهی از سر دلسوزی برای همدردی.نت بخونن و نه صرفاً یه شاکی!)
    من توی اون تاپیک چه حد و مرزی رو زیر پا گذاشته بودم؟
    حتی دیگر دوستانی که توی تاپیک پست میذاشتن ، چه حد و مرزی رو زیر پا گذاشته بودن؟
    کدوم قانون تالار رو زیر پا گذاشته بودیم؟
    و...
    به نظر شما قفل یه تاپیکِ فعال و به روز ، بدون اعلام ، هماهنگی و ذکر دلیل یه جورایی بی احترامی نیست؟ به نظر من که توی تالارهای مختلف سراسر وب فعالیت می کنم ، هست.
    راستش اصلاً از همدردی.نت انتظار نداشتم!
    این حرفا اصلاً خدای ناکرده بدگویی نیست ، من این تالار رو با تمام بچه هاش دوست دارم و بدش رو نمیخوام اما باور بفرمایید که بعضی سیاست های غلط آشکار فرصت جذب مراجع و بازدیدکننده ی فعال رو میگیره.

    اون روز که من متوجه قفل شدن تاپیکم شدم (تاریخش یادم نمیاد!) من به تاپیکم سر زدم که پست بذارم و از تمامی دوستانی که کمکم کرده بودند بابت اتفاق خوبی که اون روز برام رخ داده بود تشکر بکنم!!!!!!!
    اما در نهایت ناباوری دیدم که . . .
    اون روز خیلی خوشحال بودم و بعد از مدت ها تقریباً مشکلم با کمک دوستان حل شده بود ، و وظیفه ی خودم میدونستم که تشکر بکنم ؛ خلاصه که خیلی خوشحال بودم و هستم و شاید یه دلیل که همدردی.نت رو بخشیدم همین خوشحالیم باشه و دلیل دیگه اینکه تا ابد به بعضی از بچه های همدردی.نت بدهکار و مدیونم
    راستی بار دومه که میپرسم چرا من نمیتونم به کنترل پنل کاربری برم؟ چرا ایمیل فعال سازی برای من ارسال نشده و الآن هم نمیشه؟ چرا نمیتونم آواتار و امضای خودم رو داشته باشم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید خیلی تنها تشکرکرده است .

    خیلی تنها (پنجشنبه 13 خرداد 89)

  3. #112
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: +چیکار کنم فراموشم کنه؟؟؟؟ کمممممممممک

    سلام..
    خیلی تنها عزیز..
    به احتمال زیاد چون مدیر همدردی اعتقاد دارند تاپیک های طولانی گاها منجر به این میشه که مراجع فکر کنه مشکلش حاد هست بسته شده تا کمی شما بر خود مسلط شوید و دوباره ادامه دهید..
    البته نظر شخصی منه و حتما خود آقای سنگتراشان اعلام نظر خواهند کرد..لطف کنید در تاپیک قدیمی نتی قرار ندهید ان شا الله من این مسئله رو برای مدیر اعلام می کنم و نظرشون رو به اطلاعتون می رسونم..
    مثبت فکر کنید.همیشه.....

    خبر خوش هم بی صبرانه منتظریم در تاپیکتون بیان کنید..صبر....
    در رابطه با سوال آخر شما .افرادی که حق عضویت نپرداخته اند امکان استفاده از پیام ..امضا ..اواتور ندارند و شما در صورتی که بخواهید از این امکانات استفاده کنید باید وجه واریز کنید..مثل ما...
    امیدوارم قضیه روشن باشه ..و رفع ابهام..
    می تونید این تاپیک هم مطالعه کنید:

    http://www.hamdardi.net/thread-11273.html


    منتظر خبر باشید..برای نتیجه به تاپیک حال و احوال سر بزنید.....
    سارا

  4. 3 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (پنجشنبه 13 خرداد 89)

  5. #113
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)

    سلام
    کاربر گرامی؛ خیلی تنها

    طبق قوانین تالار همدری چنانچه کاربری نسبت به اقدام مدیریت اعتراض داشته باشد آزادانه میتواند پیگیر این موضوع باشد اما از مسیری که برای آن قرار داده شده است

    چنانچه تاپيک و يا پيغامي‌ از کاربران توسط مديري در انجمن حذف و يا ويرايش شد در صورت داشتن سوال در اين رابطه و يا خواهان جويا شدن علت موضوع لطفا براي مدير آن انجمن يک پيغام خصوصي‌ ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصي‌ مطرح کنيد تا آن مدير نيز در اين باره شمارا راهنمايي‌ و جواب سوالات شمارا بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در اين رابطه و يا جويا شدن علت موضوع در انجمن هاي عمومي‌ آن ارسال و يا تاپيک زائد سريعا حذف خواهد شد و شما نيز جواب سوال خودرا دريافت نخواهيد کرد.


    در خصوص تاپیک مورد نظر پیگیر خواهیم بود

  6. 4 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (پنجشنبه 13 خرداد 89)

  7. #114
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)

    سلام خيلي تنها
    متاسفم كه براتون سوء تفاهم شده... البته اگر قوانين تالار همدردي را با دقت بيشتري مطالعه مي كرديد،‌احتمالا چنين برداشتي نمي كرديد.

    همانطور كه rsrs1380 اشاره كردند، وقتي مراجعي سئوال خودش را مطرح مي كند، متناسب با نياز و شرايط مراجع دوستان يا مديران با او تعامل برقرار مي كنند.
    چرا تاپيك قفل شد، چون متاسفانه چنين تاپيك هايي كه با مقاومت هاي احساسي (در شكل منطقي) مراجع روبرو مي شود، و مراجع عليرغم شنيدن پاسخ ها حاضر نيست به كار بگيرد يا در آنها تامل كند. و همچنين تصور مي كند كه در حال مشورت گرفتن و عمل كردن هست. در حاليكه بيشتر سعي دارد براي خواسته اشتباه خود راهي بيابد، در چنين مواردي يكي از راههاي كمك به مراجع شكستن وابستگي اش هست.
    بعد موفقيت هر مشاوره در تاپيكي ظرفيتي دارد اگر تاپيكي با 80 پست مراجع نخواهد تغيير فاز دهد و كمكي به خودش كند با 800 پست هم نمي شود. فقط وابستگي ايجاد مي كند.

    بله حق با شماست در هيچ تالاري يك تاپيك فعال بسته نمي شود، اما ما در اينجا منافع افزايش بازديد كننده تالار و يا صرفا خشنودي موقتي مراجع را به هر قيمت براي خودمان نمي خواهيم. بلكه هدف اصلي هر تاپيك و پستي در اين تالار كمكي پايدار به مراجعين و اشخاص هست. و اگر اين مسئله متوقف شود يا به عكس شود، آن تاپيك بسته مي شود اگر چه به رشد بازديد كننده تالار نينجامد.
    براي شما ارتباط با آن خانم و باز كردن ارتباط موفقيت محسوب مي شود. و اين را جواب گرفتن بدانيد و شايد تشكر هم بكنيد.
    ولي اين خواست اوليه شما بوده است كه اتفاقا ما به مسائل ديگري تاكيد داشتيم. لذا اين را وقتي كه ازدواج نقد و با راهكارهاي مشخص در ميان نيست ، بلكه فقط يك ذهنيت هست، براي شما آسيب مي بينم.
    ما مي گوييم خواستگاري و شروع شناخت يعني بررسي .......
    اما شما مي خواهيد اول همه چيز كامل شود و خواستگاري يعني پايان و انتخاب
    اين را به طرق مختلف در آن تاپيك شرح داديم. اما شما بيشتر از اينكه مشاوره بگيريد سعي در مجادله براي رسيدن به خواست خودتون كرديد.



    در ضمن مسائلي از اين دست همان طور كه در قوانين آمده است بايد از طريق پيام خصوصي انجام شود. (البته اين امكان و انتظار امكانات براي اعضاء تالار هست.)

  8. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (جمعه 14 خرداد 89)

  9. #115
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)

    یه مشکلی هست امیدوارم حل بشه

    ساعت تالار روی قدیم است نه روی رسمی کشور ممنون میشم رسمیش کنید .

  10. #116
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)

    سلام كنجكاو

    شما بايد در كنترل پنل خود ساعت را تغيير دهيد.به ترتيب زير
    كنترل پنل- ويرايش تنظيمات - تنظیمات تاریخ و ساعت


  11. 3 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (یکشنبه 16 خرداد 89)

  12. #117
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    نقل قول نوشته اصلی توسط Niloo55
    با عرض سلام و خسته نباشید

    چرا به افرادی که شارژشون تموم میشه نمیشه رتبه داد؟ و رتبه این افراد اصلا نشون داده نمیشه؟
    بعضی از کاربران در حال حاضر فعال نیستند ولی در گذشته فعالیتهای سودمند و مفیدی داشتن
    ایا امکان تشکر (در قالب دادن رتبه) از این افراد در حال حاضر مقدور نیست؟!

    از پاسختون ممنون و سپاسگزارم.
    سلام
    بررسی میشود

    و اما یه مطلب هم بگویم،
    متاسفانه بعضی مواقع اعضاء فراموش می کنند که با رتبه دادن به افراد فعال و سازنده آنها را تشویق کنند اگرچه تشکر می کنند اما لازم است با رتبه و جملاتی که می نویسیم آنها را تشویق کنیم و از آنها قدردانی داشته باشیم.
    سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم تالار

    امکان دسترسی به صفحه رتبه دهی و امکان رتبه دادن به اعضایی که شارژ ندارند چه شد ؟

    همانطور که امکان مشاهده صفحه پروفایل اعضا برای این دسته از کاربران فراهم شد اگر امکان رتبه دهی به صورت دو طرفه نیز فراهم شود ، بسیار ممنون میشم .
    به نظرم اگر چنین دسترسی به وجود بیاد خیلی خوب و تشویق کننده هست ، چرا که بعضی اعضاء بعضا تازه وارد و یا اعضاء قدیمی که شارژ ندارند نظرات بسیار مفیدی ارائه می دهند که جای تشویق به خصوص از طریق رتبه دادن دارد و همینطور هم عده ای از تازه واردها امکان رتبه دهی به مدیران تالار و یا پیشکسوتانی که تجربه های ارزشمند خود را در اختیار آنان قرار داده اند که بسیار جای قدردانی دارد ، را ندارند.


    خود من به شخصه بسیار مایلم که به برخی اعضاء که شارژ ندارند رتبه بدهم اما این امکان وجود ندارد .
    اگر بررسی شود ، ممنون خواهم شد .


    متشکرم

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    نقل قول نوشته اصلی توسط Niloo55
    با عرض سلام و خسته نباشید

    چرا به افرادی که شارژشون تموم میشه نمیشه رتبه داد؟ و رتبه این افراد اصلا نشون داده نمیشه؟
    بعضی از کاربران در حال حاضر فعال نیستند ولی در گذشته فعالیتهای سودمند و مفیدی داشتن
    ایا امکان تشکر (در قالب دادن رتبه) از این افراد در حال حاضر مقدور نیست؟!

    از پاسختون ممنون و سپاسگزارم.
    سلام
    بررسی میشود

    و اما یه مطلب هم بگویم،
    متاسفانه بعضی مواقع اعضاء فراموش می کنند که با رتبه دادن به افراد فعال و سازنده آنها را تشویق کنند اگرچه تشکر می کنند اما لازم است با رتبه و جملاتی که می نویسیم آنها را تشویق کنیم و از آنها قدردانی داشته باشیم.
    سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم تالار

    امکان دسترسی به صفحه رتبه دهی و امکان رتبه دادن به اعضایی که شارژ ندارند چه شد ؟

    همانطور که امکان مشاهده صفحه پروفایل اعضا برای این دسته از کاربران فراهم شد اگر امکان رتبه دهی به صورت دو طرفه نیز فراهم شود ، بسیار ممنون میشم .
    به نظرم اگر چنین دسترسی به وجود بیاد خیلی خوب و تشویق کننده هست ، چرا که بعضی اعضاء بعضا تازه وارد و یا اعضاء قدیمی که شارژ ندارند نظرات بسیار مفیدی ارائه می دهند که جای تشویق به خصوص از طریق رتبه دادن دارد و همینطور هم عده ای از تازه واردها امکان رتبه دهی به مدیران تالار و یا پیشکسوتانی که تجربه های ارزشمند خود را در اختیار آنان قرار داده اند که بسیار جای قدردانی دارد ، را ندارند.


    خود من به شخصه بسیار مایلم که به برخی اعضاء که شارژ ندارند رتبه بدهم اما این امکان وجود ندارد .
    اگر بررسی شود ، ممنون خواهم شد .


    متشکرم

  13. 4 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (شنبه 15 خرداد 89)

  14. #118
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم

    امکان رتبه دهی برای اعضایی که شارژ ندارند برقرار شد .
    بسیار سپاسگذارم از پیگیریتون

  15. 2 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (دوشنبه 17 خرداد 89)

  16. #119
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 مهر 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1387-5-05
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    3,917
    سطح
    39
    Points: 3,917, Level: 39
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 123 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)

    دوستان اطلاعات کاربری من نمیدونم چه جوری!!! دستکاری شده....میشه لطف کنید بگین از چه قسمتی باید اونارو دوباره به شکل اولش برگردونم؟؟
    ممنووووووووووووووون

  17. #120
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: دفتر مدیران تالار(سؤالات-مشکلات-انتقادات و درخواستها)

    سلام

    شما باید به کنترل پنل کاربریتون برید و از او نجا گزینه ویرایش پروفایل رو بزنید و سپس می تونید اطلاعات رو تغییر بدید

  18. کاربر روبرو از پست مفید baran.68 تشکرکرده است .

    baran.68 (سه شنبه 25 خرداد 89)


 
صفحه 12 از 40 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920212232 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.