به اين موارد كه توي اين تاپيك ذكر شده اخيرا بايد مشكل ديگه اي رو هم اضافه كرد!!
چشم چراني!!
واقعا چه قدر زندگي زيباتر ميشه اگه وقتي داري ويترين يه مغازه رو نگاه ميكني يه جفت چشم كه داره از حدقه پلخچه ميزنه بيرون توي شيشه نمايان نشه!!
چه قدر زندگي قشنگ ميشه وقتي خدايي نكرده بند كتوني ات باز شد جايي براي بستنش باشه بدونه اينكه ملت ذكور چشمت رو از كاسه در بيارن ...
اي خدا...
چه قدر زندگي خوب بود اگه مرد هاي چشم چرون از روي كره زمين محو ميشدن!!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)