به نظرمن شمابااین کارت اون خانم روبدبخت می کنی.شماالان داری به حال نگاه می کنی چندسال دیگه اون می شه پیروازکارافتاده شما تازه سی سالت هم تموم نشده می تونی یه آدمی روکه همش مریض می شه روتحمل کنی؟
لطفا عاقلانه فکرکن امیدوارم درست تصمیم بگیری
موفق باشی