درود
همون شادزی عزیز بله گفته شما صحیح است من هم گفتم باید در کنار این آزادی و بینش مسئولیت و قوانینی در کار باشد.
ببینید گاهی خانواده ها و پدرو مادر درگیری خود را به سمت فرزندان سوق می دهند یعنی چه؟
یعنی مثلث سازی می کنن...مثلث سازی یعنی اینکه زن و شوهری که با یکدیگر اختلاف فکری دارند عضو "سومی" را که همانا فرزند است برای رهایی از این درگیری یا سرکوب اختلاف انتخاب می کنند.. بنابراین فرزند به عنوان یک اهرم فشار یا تخلیه به کمک والدین می آید.
در این وسط چه کسی آسیب می بیند؟؟
بسیار روشن و آشکار است برادر شما.
برای حل این مشکل اصولا باید والدین اختلافات را کنار گذارند و بخصوص در تربیت فرزند به یک نکته اشتراک برسند.... حتی اگر در سایر موارد اختلاف دارند باید در نوع برخورد با فرزندان یکی باشند.
شما می توانید با آگاه سازی و صحبت با پدر این موضوع را گوشزد دهید. و در مقابل با مادر خویش نیز حرف بزنید تا اختلافات را کنار گذارند.
بدرود![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)