سلام با اجازه همگی من هم دوست دارم یه سری سوال از انی بزرگوار بپرسم
1- توی سوالات قبلی فرموده اید 3 چیزی که اموخته اید صبوری گذشتن و دل نبستن است چرا دل نبستن ؟ یعنی شما به همسرتون و فرزندانتون دل نمی بندید ؟ . این دل نبستن در چه حدی هست ؟ و چه مزایایی می تونه داشته باشه ؟
2- روش شما برای گذشت چطوریه ؟
3- چه خطاهایی را در زندگی مرتکب شده اید که دوست دارید دخترتان ان خطا ها را مرتکب نشود
4- بهترین روش از نظر شما برای بدست اوردن دل همسر چه می تونه باشه
5- شما فرموده اید که صداقت و راستگویی از بزرگ تریم خصلت های انسانی اند شما باور دارید که این دو خصلت مورد سوء استفاده دیگران ممکن است قرار بگیرد
6- روش برخورد شما با یه ادم دروغ گو چطوره ؟
7- همسرتان چه ویژگی های مثبت و منفی دارند
8- بزرگ ترین عیب و حسن شما از نظر خودتون چیه ؟
9- من دوست دارم هدیه ای به خاطر زحمات شما در تالار بهتون بدم در دنیای مجازی چه هدیه ای را شما می پسندید ؟
10- امکان دارد بفرمایید چرا امضا ی ای که همیشه در رنج و عذابی انگاه رستگار شوی که با ذات و هویت خود یکی شوی - من خوب هستم شما خوب هستید را انتخاب کرده اید







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)