ویونا جان
یعنی میگین این خانم به هیچ صراطی مستقیم نیست؟خدا خودش همه رو از شر افراد مردم آزار در امان نگه داره
یعنی با اینکه علنا میفهمونین میخواین باهاش قطع رابطه کنین از رو نمیره؟!!!
خب اگه اطرافیان رفتار این خانمو میدونن که جای نگرانی نیست در مورد شما پیش دیگران چی میگه.چون دیگران هم میدونن نباید رو حرفاش حساب باز کنن
بی احترامی نکنید.قهر هم نکنید
اما فاصله خودتونو ازش حفظ کنین.کاهش رابطه به حداقل.باهاش سطحی رفتار کنین.از سرتون بازش کنید
با سیاست جلو برین دوست خوبم تا اسیب دیگری متوجه شما نشه.![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)