سلام اگر خانواده مجبورت کنند که با کسی که دو مقطع تحصیلی از تو پایین ترست ازدواج کنی فقط به این دلیل که تو سنت بالاست و ممکن است دیگر موقعیت برایت پیش نیاید چه باید بکنی ؟ بنده 28 سال دارم استخدام دولت هستم و فوق دارم .
تشکرشده 5 در 4 پست
سلام اگر خانواده مجبورت کنند که با کسی که دو مقطع تحصیلی از تو پایین ترست ازدواج کنی فقط به این دلیل که تو سنت بالاست و ممکن است دیگر موقعیت برایت پیش نیاید چه باید بکنی ؟ بنده 28 سال دارم استخدام دولت هستم و فوق دارم .
saba Irani (شنبه 09 مرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)