از اینکه کریستال خونمون بشکنه میترسم ،اما از اینکه دل کسی رو بشکنیم نمی ترسیم ،حتی بعد شکستنش یه ذره هم واسمون مهم نیست
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
خود رها کردن انسان از سنت خدا وحشتناکه وای به اینکه ستاریتش رو هم ورداره ،دیگه چه دلخوشی میمونه واسه ادم؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)