از این که دیگران خطاهامون رو ببینن و جایگاهمون رو پیششون از دست بدیم می ترسیم ، اما از این که بر هر خطایی خدا ناظره و می بینه و اعتبارمون رو نزدش از دست می دیم و اون باز هم اغماض می کنه ، نمی ترسیم که ....... نکنه روزی به کلی رهام کنه ، اونوقت ستاریتش رو بر میداره و رسوای نزد دیگران می شیم !!!!!!!!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)