بعضی از دخترا این مدلی اند یک روز انقدر از دوست پسرشون خوششون میاد یهو میبینی فردا مثل دیروز احساس ندارند سرد هستند من شخصا خودم این مدلی هستم زود زده میشم زود هم دل میبندم و فرداش هم پشیمون میشم از اینکه چرا سرد برخورد کردم به نظره من این دوران سن ما هستند که اینجوری میشیم.
و مطمین هم باشید که از قیافه تون ایراد گرفته الکی بوده به نوعی بهانه گرفته.









علاقه مندی ها (Bookmarks)