سلام h_tanha
یك نكته ای اضافه كنم. اول و قبل از هر كاری باید هدفمون از انجام آن كار مشخص باشه.
اصلا ضرورت ارتباط را باید روشن سازیم. برای چه ارتباط داشته باشیم. در چه سطحی ارتباط داشته باشیم.
چه وقت ارتباط داشته باشیم. با چه شناختی ارتباط را شروع كنیم. چه مدت ارتباط را ادامه دهیم. طی ارتباط چه میزان احساس وارد كنیم. چه میزان ارتباط را پنهان كنیم. چه كسانی در جریان ارتباط باشند. و چه وقت ارتباط پایان می پذیرد.
لذا پاسخ همه اینها با توجه به هدف ما تعیین می شود.
كسی كه یك دوستی و لذت ناشی از آن را دنبال می كند جوابهای متفاوتی دارد از كسیكه برای ازدواج به دنبال ارتباط هست.
اگر برای ازدواج باشد. ارتباط بدون پنهان كاری، ساده، مدت معین، بدون وارد كردن فاز احساسی، با هماهنگی خانواده ها و با طی مراحل مشخص ، مشورت با متخصص و تعیین معیارهاست. اما اگر برای دوستی یا لذت هست، صرفا بحث احساس هست و هیچ تعهدی هم نیست به ازدواج ختم شود، و پنهان كاری در آن حرف اول را می زند و پیشرونده و لذت جوینده هست، و معیارها فقط رنگ احساس دارند.
در هر كدام از دو نوع ارتباط بالا، ورود متفاوت است.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)