انقدر گفتید که تعداد پسرها کمتر و یا تعداد دخترها بیشتر که خیلی از خانوما اعتماد به نفسشونو از دست دادن و خیلی از آقایون دچار اعتماد به نفس کاذب شدن
این آمارهایی که هرازگاهی ورد زبان مردم میشه رو بزارید کنار چرا باید طوری رفتار بشه که از یه سنی دخترها استرس بی شوهر موندن بگیرند و پسرها هم فکر کنن موقعیت براشون زیاده و هی ازدواجشونو به دلایل مسخره عقب بندازن این تو همات از همین آمارهای غلط میآد
میدونید چرا بعد از ازدواج عشق از بین میره چون قبل از ازدواج انتظارات طرفین از هم چیزهایی که بهد از ازدواج برآورده نمی شه یا سرکوب میشه
بجای دامن زدن به این حرفها اگه یکم روش درست زندگی کردن و برخورد متقابل درست در زندگی رو یاد میگیرفیتم هیچ وقت عشقمون به انتها نمی رسید





.مخصوصا روابطی که تو اونا فقط یا بیشتر احساسات حکمفرما بوده تا عقل و منطق. پس طبیعیه که بعد از باز شدن چشمای دو طرف و کار کردن مغزهای ارجمند
این عاشق و معشوق میبینن طرفشون اونی نبود که فکرشو میکردن.حتی اگه ایرادهای همو از قبل بدونن فکر نمیکنن روزی نتونن همون ایرادو تحمل کنن.چون متاسفانه در اوج احساسات تشریف دارن
) و مقداری بخاطر اینه که ادم سعی میکنه چون اول رابطه س طرفشو به خودش جلب کنه و محبتشو واسه خودش بیشتر کنه و به اونم اطمینان بده دوستش داره.اما بعد از ایجاد این اطمینان نیازی نیست مثل قبل اظهار محبت بشه(منظورم از نوع افراطیه نه اینکه حداقل ها هم از بین بره)
)پس نتیجه میگیریم مرد هرچه مردتر بهتر.
)شاید فقط ابراز ظاهری این عشق کمتر از قبل بشه.اما خودش درونی تر میشه و همین باعث میشه جنگولک بازیها کاهش پیدا کنه .


علاقه مندی ها (Bookmarks)