[align=justify]خب راستشو بخوای باید بگم اگه همینطور که می گی باشه مثل اینکه توی رابطه با برادرت تقصیری نداری.ولی خب درباره ی مادر و همسرت به نظر من برو باهاشون(جدا جدا) صحبت کن.با کمال احترام به مادرت بگو که همسرت خیلی حساسه و می دونه مادرت دلسوزی می کنه ولی بگو همسرت تحملش پایینه. از اون طرف به همسرت دباره مادرت بگو.
راه دیگه: اگه می بینی نمی تونی کاری بکنی خیلی راحت برو به همسرت بگو که این مسئله ذهنتو مشغول کرده.همین حرف هایی که به من زدی برو به اون بگو.(الته اون تیکه همسرم حساسه) رو حذف کن.بهمین راحتی.بهش بگو توی دلت چیه.مطمئن باش که می فهمه و اتفاقا خوش حال هم می شه.به همسرت بگو از حرف های مادرت ناراحت نشه فقط می خواد کمک کنه.حرف هاشو تایید کن و ... .
خیلی سخته؟ فکر نمی کنم.فقط حرف دلت رو بهش بزن.[/align]








علاقه مندی ها (Bookmarks)